اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران استان مازندران از ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: وضعیت جوی در اغلب محورهای ابری و سطح جاده‌ها خشک است .

ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران استان مازندران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به حلول سال نو شاهد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان از جنوب به شمال در تمامی محورها هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در کلیه محورها پرحجم و روان بوده و وضعیت جوی نیز ابری و سطح جاده‌ها خشک است.

قدمی گفت: با توجه به افزایش دما و ذوب برف در محورهای کوهستانی و احتمال سقوط بهمن و ریزش کوه و سیلابی بودن جاده ها وجود دارد لذا به رانندگان توصیه می شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران همچنین با توصیه به پرهیز از سفر به استان مازندران به دلیل شرابط کرونایی اعلام کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۱۴۴ -۲۱۸۲۴۴۲۶- ۲۱۸۲۴۴۲۰ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول