اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ترس دشمن از انتخابات ۱۴۰۰، روی کارآمدن دولتی انقلابی است

امام جمعه دهگلان گفت: دشمنان نظام همواره با صرف بودجه‌های کلان در فکر تخریب، سیاه‌نمایی، حمله و هجمه بر انتخابات ۱۴۰۰ هستند چرا که تمام خوف و ترس آنها روی کارآمدن یک دولت انقلابی است.

ترس دشمن از انتخابات ۱۴۰۰، روی کارآمدن دولتی انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهگلان اظهار کرد: یکی از اصول تربیتی در قرآن استفاده از مثل‌های قابل فهم عمومی و بعضا طبیعی است که ذهن مخاطب را به رویداهای طبیعی و قابل شهود متوجه می‌سازد.

وی تصریح کرد: آمدن فصل بهار و زیبایی‌های آن که قابل شهود است ولی این صحنه‌ دل‌انگیز دیری نمی‌پاید و باد خزان وزان می‌شود و گیاهان سرسبز و خندان، زرد رنگ و سپس خشک و پرپر می‌شوند و بادها آنها را (در اینجا و آنجا) پخش و پراکنده می‌سازند و این بیانگر آن است که خداست که نعمت و حیات می‌دهد و هر وقت که بخواهد نعمت و حیات را بازپس می‌گیرد و خدا بر هر چیزی توانا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال به انسان‌ها در کنار توجه به نعمت‌های مادی و استفاده صحیح از آنها، زودگذری این نعمت را نیز متذکر شده است.

وی با بیان اینکه دارایی و فرزندان، زینت زندگی دنیا هستند، عنوان کرد: اما اعمال شایسته‌ای که نتایج آنها جاودانه است، بهترین پاداش را در پیشگاه پروردگارت دارد و بهترین امید و آرزو است.

وی اضافه کرد: باقیات الصالحات از منظر پیامبر اکرم(ص) صدقه جاریه علمی که موجب هدایت مردم شود و همچنین اولاد صالح که برای والدین خود دعای خیر کنند.

امام جمعه دهگلان افزود: جا دارد در ایام شعبان این روزها را مغتنم بشماریم و این فرصت‌های با ارزش را با استغفار، نماز، روزه به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

ماموستا محمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: بیماری کرونا باعث تعطیلی بعضی از مشاغل و ایجاد فشارهای سخت اقتصادی، گرانی و تورم و همچنین تحریم‌های ظالمانه خارجی و سوءمدیریت‌های داخلی سبب کوچک شدن سفره مردم شد. اما در این میان مجموعه سپاه و بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیادهای خیریه و خیرین مومن توانستند سبب ایجاد الفت و محبت در بین اقشار کم‌درآمد شوند. 

مجموعه بهداشت و درمان با مجاهدت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با ایجاد امنیت پایدار تلاش‌های فراوانی را متحمل شدند که جای تشکر وتقدیر را دارد.

وی ضمن تبریک ایام ماه شعبان و روز پاسدار، گفت: پاسداران سبزپوش سپاه و جانبازان سرافرار و سربازان گمنام حوزه امنیتی شبانه روز در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن جانفشانی می‌کنند.

ماموستا محمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع انتخابات سال ۱۴۰۰ اشاره و بیان داشت: دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی و مردم متدین ایران اسلامی همواره با صرف بودجه‌های کلان در فکر تخریب، سیاه‌نمایی، حمله و هجمه بر انتخابات ۱۴۰۰ را کرده و تمام خوف این دشمنان ترس از بروی کار آمدن یک دولت انقلابی، مدیر و جهادی است که با عنوانین مختلف با تحربم انتخابات و توطئه‌های رسانه‌ای و مجازی در فکر ایجاد تنش و سردرگمی مردم در انتخابات هستند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول