اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وقوع تندبادهای بهاری در مازندران/ ثبت سرعت باد ۷۰ کیلومتر بر ساعت در نوشهر

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بعد از گذشت یک روز گرم با افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما شاهد وزش باد شدید و یا طوفان در استان هستیم.

وقوع تندبادهای بهاری در مازندران/ ثبت سرعت باد ۷۰ کیلومتر بر ساعت در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هشتاد و هشتمین روز از زمستان ۹۹ شاهد افزایش قابل ملاحظه دما در استان بودیم به‌طوری‌که دمای هوا در شهرهای ساری و قایمشهر رکورد زد و البته در پیش‌بینی هواشناسی در این زمینه اطلاع‌رسانی شده بود.

در حال حاصر شاهد طوفان و تندبادهای بهاری در استان مازندران هستیم.

سیدمحمدرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بعد از گذشت یک روز گرم با افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما شاهد وزش باد شدید و یا طوفان در استان هستیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی باد با سرعت ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت، افزود: به‌دلیل به تغییر جبهه جنوبی به شمالی شاهد طوفان در استان هستیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بیشترین سرعت باد ثبت شده تاکنون مربوط به ایستگاه هواشناسی نوشهر با سرعت ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده است. گفت: این میزان سرعت باد معمولا در استان خسارتی به همراه ندارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول