اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حوادث کار در آذربایجان‌شرقی جان 110 نفر را گرفت / افزایش 17 درصدی جان باختن

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی، گفت: 110 نفر در 11 ماهه امسال در اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند.

حوادث کار در آذربایجان‌شرقی جان 110 نفر را گرفت / افزایش  17 درصدی جان باختن

علی صفایی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه 110 نفر در 11 ماهه امسال در اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان‌شرقی جان خود را از دست دادند که همگی آنها بودند، اظهار داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 94 نفر بود 17 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: 59 نفر به علت سقوط از بلندی، 27 نفر بر اثر اصابت جسم سخت، 11 نفر بر اثر برق‌گرفتگی، 10 مورد خفگی یا کمبود اکسیژن، پنج نفر غرق شدگی و سه نفر نیز بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.

صفایی‌فرد اضافه کرد: در این مدت یک‌هزار و 223 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 22 نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان، گفت: در بهمن ماه امسال نیز هفت نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن سه نفر کاهش یافته است.

وی افزود: در همین مدت 100 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که دو نفر از آنها زن بودند و این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش 5 درصدی را نشان می‌دهد.

علی صفایی‌فرد خاطرنشان کرد: تعداد کل فوت‌شدگان حوادث کاری در سال 98 برابر با 96 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومان حوادث کار مراجعه‌کننده در سال 98 برابر با یک هزار و 325 نفر بود که از این تعداد 35 نفر زن و یک هزار و 290 نفر مرد بودند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول