اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

موضع استان قم در عدم پذیرش مسافران نوروزی اعلام شود

فرماندار قم با اشاره به این که رفت و آمدها و مسافرت ها بیشترین آسیب کرونایی را به قم وارد می کند خواستار اعلام موضع شفاف مدیریت استان در عدم پذیرش مسافران نوروزی شد.

موضع استان قم در عدم پذیرش مسافران نوروزی اعلام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری که امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با تداوم فعالیت قرارگاه طرح محله محور شهید سلیمانی اظهار کرد: این طرح با محوریت مراکز سلامت و پایگاه های بسیج همچنان فعال و به انجام وظیفه مشغول است.

وی اضافه کرد: البته نیاز به یادآوری است که مراکز بهداشت و سلامت به عنوان خط مقدم پیشگیری از کرونا، انتظاراتی از مسوولان و مدیران دارند و باید نیازمندی های آنان برطرف شود.

فرماندار قم ادامه داد: باید گفت در حدود یک سال مبارزه کشور با کرونا، کادر درمان غالبا مورد تشویق قرار گرفته ؛ اما کادر بهداشت و سلامت کمتر مورد محبت، تفقد و تشویق بوده اند.

وی با اشاره به اینکه در این تشویق ها باید به نیروهای فعال بسیج هم توجه شود خاطرنشان کرد: تفقد از این عزیزان و تشویق آنان قطعا روحیه بخش است و آنان را در تداوم بهتر طرح یاری می کند.

حیدری سپس به در پیش بودن مسافرت های نوروزی اشاره کرد و گفت: بررسی ها نشان می دهد که رفت و آمدها و مسافرت ها می تواند بیشترین آسیب کرونایی را به قم وارد کند، بنابراین نیازمند اعلام موضع شفاف مدیریت استان در این موضوع هستیم، همچنان که برخی دیگر از استان ها هم به صراحت اعلام کرده اند که پذیرای میهمانان نوروزی نخواهند بود.

حیدری سپس به اهمیت الگو بودن قم برای سایر شهرها توجه داد و گفت: متاسفانه در مراسم چهارشنبه آخر سال شاهد صحنه هایی در قم بودیم که شایسته این شهر نیست؛ ضمن آن که انتظار می رود تا در مسائلی مانند این موضوع، شاهد نقش آفرینی بزرگان اقوام ساکن در قم باشیم.

فرماندار قم در پایان سخنان خود با تقدیر از زحمات شهرداری قم در موضوع روزبازارها اذعان کرد: خوشبختانه روزبازارهای قم به وضعیت مطلوبی رسیده و امید است شاهد تداوم این وضعیت و حتی بهبود بیشتر آن باشیم.
انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول