اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز توزیع میوه نوروزی در تهران

رئیس سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه توزیع پرتقال و سیب ایام پایانی سال و نوروز ١٤٠٠ درتهران آغاز شده است، گفت: براساس پیش‌بینی انجام شده ٤ هزار تن پرتقال و سیب درسردخانه نگهداری و آماده توزیع است و کمبودی دراین خصوص وجود ندارد.

آغاز توزیع میوه نوروزی در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، یدالله صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران اظهار کرد: از روز گذشته توزیع پرتقال و سیب ایام پایانی سال و نوروز ١٤٠٠ در تهران آغاز شده است. 

وی گفت: قیمت پرتقال تامسون با نرخ  ١١ هزار و٨٠٠ تومان و سیب  قرمز ٨ هزار و ٩٠٠ تومان و سیب زرد ١١ هزار و ٢٠٠ تومان در ٢٦٠ نقطه شامل میادین میوه و تره بار شهرداری، عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان تهران افزود: براساس پیش‌بینی انجام شده  ٤ هزار تن پرتقال و سیب درسردخانه نگهداری و آماده توزیع است و کمبودی دراین خصوص وجود ندارد.

صادقی ادامه داد: با توجه به تفاهم‌نامه انجام گرفته با اتحادیه باغداران دماوند عرضه سیب توسط این اتحادیه در سطح شهر تهران نیز در تنظیم بازار این کالا تأثیر چشمگیری خواهد داشت. 

انتهای پیام/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول