اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت نظارت هر چه بیش‌تر شوراهای اسلامی به شهرداری‌ها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: شاهد انحراف بودجه شهرداری‌ها در سراسر کشور هستیم و عدم نظام‌مند بودن سیستم شهرداری‌ها موجب این امر شده و سامانه بدون کاغذ یکی از راهکارهایی است که توسط وزارت کشور در خصوص شفاف‌سازی مدیریت شهری است و بایستی نظارت بیشتر بر بدنه شهرداری ارومیه با توجه به پروژه های عمرانی و خدماتی انجام شود.

ضرورت نظارت هر چه بیش‌تر شوراهای اسلامی به شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، آیدین رحمانی در آیین معارفه، شهردار جدید ارومیه اظهار داشت: شاهد انحراف بودجه شهرداری‌های در سراسر کشور هستیم و نظام‌مند نبودن سیستم شهرداری‌ها موجب این امر بوده و سامانه بدون کاغذ یکی از راهکارهایی است که توسط وزارت کشور در خصوص شفاف‌سازی مدیریت شهری است و بایستی نظارت بیشتر بر بدنه شهرداری ارومیه با توجه به پروژه های عمرانی و خدماتی، انجام شود.

وی افزود: گمنامان سلامت در شهرداری قابل تقدیر است و همپای کادر درمان در آرامستان‌ها و خدمات شهری در حال خدمت به مردم در ایام کرونا در استان هستند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ساماندهی نیروهای شهرداری در مجلس در حال بررسی است که امیدواریم با‌ پیگیری ها بتوانیم این امر را تحقق بخشیم.

وی اضافه کرد: شهرداری باید از تراکم فروشی‌ها به بحث درآمدهای پایدار برسند و از وجود سرمایه‌گذاران بهره‌برداری کنند.

رحمانی بیان کرد: رعایت طرح تفصیلی در ارومیه باید رعایت و از ساخت و سازهای غیرمجاز که یکی از آسیب‌های مهم در شهر است جلوگیری شود.

این مقام مسوول یادآور شد: تعامل با دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر موجب می‌شود که مردم از سردرگمی‌ها خلاص شوند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: شفاف سازی عملکرد مالی باید تحقق یابد و سعی کنیم به سمت آن حرکت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول