اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ثبت ۳۳۵۷ اثر در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی/ اختتامیه، فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

دبیر شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با بیان اینکه در این دوره سه هزار و ۳۵۷ اثر ثبت شده است، گفت: برای رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت اختتامیه را در فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار کند.

ثبت ۳۳۵۷ اثر در پنجمین جشنواره  رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی/ اختتامیه، فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس محمدیان با بیان اینکه امسال استقبال خوبی از پنجمین دوره برگزاری جشنواره ابوذر در خراسان رضوی شد، گفت: تا چند روز پس از پایان مهلت ارسال آثار، دبیرخانه مشغول ثبت آثار دریافتی و دسته‌بندی آن‌ها بود.

 دبیر شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با بیان اینکه در این دوره سه هزار و ۳۵۷ اثر ثبت شده، گفت: این آمار نسبت به دوره چهارم، بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی متذکر شد: برای رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت اختتامیه را در فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار کند.

محمدیان گفت: پیش‌بینی‌هایی برای تجلیل از برگزیدگان جشنواره به بهترین شکل که در شأن اصحاب رسانه استان باشد، انجام گرفته است.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول