اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

گروه Sharif ICT برای فروردین و اردیبهشت سال 1400 کارگاه های آموزشی مختلفی برگزار می کند

گروه Sharif ICT عضو پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف، برگزار کننده رویدادهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و با تجربه موفقیت آمیز در برگزاری دوره ¬های آموزشی متنوع در سال های گذشته و استقبال بی نظیر سازمانها و شرکتها در نظر دارد، جهت بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت دانش سازمان¬ها در راستای رشد توانمندی¬های علمی و عملی مدیران ارشد و کارشناسان نهادهای مختلف دولتی و خصوصی، کارگاه های ویژه¬ای با عناوین ذیل در فروردین ماه سال 1400 برگزار نماید.

گروه Sharif ICT برای فروردین و اردیبهشت سال 1400 کارگاه های آموزشی مختلفی برگزار می کند

گروه Sharif ICT  عضو پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف، برگزار کننده رویدادهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و با تجربه موفقیت آمیز در برگزاری دوره ­های آموزشی متنوع در سال های گذشته و استقبال بی نظیر سازمانها و شرکتها در نظر دارد، جهت بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت دانش سازمان­ها در راستای رشد توانمندی­های علمی و عملی مدیران ارشد و کارشناسان نهادهای مختلف دولتی و خصوصی، کارگاه های ویژه­ای با عناوین ذیل در فروردین ماه سال 1400 برگزار نماید:

جهت مشاهده جزئیات کارگاه های آموزشی کلیک کنید.

همچنین گواهینامه­ شرکت در دوره های آموزشی فوق از طرف Sharif ICT Group و دانشگاه صنعتی شریف به شرکت کنندگان  اعطاء خواهد شد.

لذا از کلیه علاقه مندان به حضور در این کارگا های آموزشی دعوت می شود تا با مراجعه به وبسایت گروه sharif ICT از جزئیات دوره ها مطلع شده و یا با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرماید.

شماره تماس مستقیم:

021-66083015

021-66083016

لازم به توضیح است گروه Sharif ICT ارائه دهنده راهکار های برگزاری رویداد های حضوری و آنلاین مثل مسابقات برنامه نویسی متنوع، نمایشگاه مجازی، همایش مجازی و حضوری و کارگاه های آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور عزیزمان ایران می باشد.

 Sharif ICT که یکی از زیر مجموعه های شرکت آریا راد شریف می باشد فعالیت خود را از ابتدای سال 1390 با طراحی و برگزاری رویدادی های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شروع کرده و تا کنون رویداد های متعددی در این حوزه ثبت و اجرا نموده است.

هدف اصلی این گروه شناسایی افراد مستعد، خلاق، توانمند و با انگیزه و ورود این افراد به بازار کار می باشد. لذا اکثر رویداد های برگزار شده توسط گروه Sharif ICT با این هدف کلی طراحی شده و تا کنون تعداد زیادی از این افراد شناسایی و وارد بازار کار شده اند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول