اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ازارد در 60 درصد مسابقات مصدوم بوده / ستاره مادرید فصل را از دست داد؟

ادن ازارد قرار است مچ پای راست خود را به تیغ جراحی بسپارد و به نظر می‌رسد نتواند تا انتهای فصل برای رئال بازی کند.

ازارد در 60 درصد مسابقات مصدوم بوده / ستاره مادرید فصل را از دست داد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که زیدان روز جمعه از آمادگی 100 درصدی ادن ازارد برای بازی در ترکیب رئال مادرید صحبت کرد، این بازیکن روز گذشته دوباره مصدوم شد تا این داستان خسته کننده ادامه پیدا کند.

ادن ازارد از 88 بازی ممکن برای رئال مادرید تنها در 36 بازی حضور داشته است. این بازیکن که برایش بیش از 100 میلیون یورو پول پرداخت شد، در 60 درصد مسابقات به دلیل مصدومیت حضور نداشته است.

مصدومیت اخیر ستاره بلژیکی در حالی رخ داد که دهمین آسیب دیدگی ستاره زیدان بود. آن هم در شرایطی که رئال امشب در لیگ قهرمانان اروپا یک بازی سخت و حساس پیش رو دارد. ازارد تصمیم گرفته مچ پای راست خود را به دست جراحی بسپارد و به نظر می‌رسد تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود. این تصمیم از سوی رئال و خود بازیکن گرفته شده زیرا ازارد دیگر نمی‌تواند با درد تمرین خود را ادامه دهد.

طبق گفته مارکا، ازارد فصل را از دست خواهد داد و شاید اصلا نتواند در یورو برای تیم ملی بلژیک به میدان برود. کوپه اسپانیا نیز از دوری حداقل 2 ماهه ادن ازارد پرده برداشت و نوشت او دوباره به دالاس آمریکا برای جراحی سفر خواهد کرد.

در تصویر زیر می‌توانید میزان دوری و مصدومیت‌های ادن ازارد را مشاهده کنید. او به دلیل آسیب دیدگی مچ پای راست تاکنون 112 روز مصدوم بوده است و به دلیل آسیب ران پای راست و چپ 89 روز نتوانسته برای رئال مادرید به میدان برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول