اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پاکزاد: باید کمانداران را در مسابقه محک بزنیم/اردوی ترکیه کمک زیادی به ما می‌کند

سرمربی تیم ملی ریکرو ایران گفت: باید در مسابقه ورزشکار محک بخورد و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد.

پاکزاد: باید کمانداران را در مسابقه محک بزنیم/اردوی ترکیه کمک زیادی به ما می‌کند

بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تمرینات تیم ملی ریکرو ایران برای حضور در اردو و تورنمنت بین‌المللی ترکیه، عنوان کرد: دوشنبه روز آخر اردو بود و دور جدید تمرینات از پنجم فروردین ماه شروع خواهد شد. ۴-۵ روز در فروردین تمرین خواهیم داشت و ۱۱ فروردین تیم راهی ترکیه خواهد شد که کمانداران ۲ هفته در این کشور حضور خواهند داشت.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به اردوی ترکیه، یادآور شد: مسابقات بین‌المللی ترکیه حکم تدارکاتی را برای کمانداران دارد و اینکه آنها میدان ببینند و با حریفان برای کسب سهمیه المپیک آشنا شوند. در ترکیه هم اردوی مشترک و هم تورنمنت در بخش انفرادی خواهیم داشت. در اردو هم برنامه داریم تا در همه ماده‌ها با حریفان رقابت کنیم، این می‌تواند به بچه‌ها کمک کند.

پاکزاد درباره برنامه‌های تیم کامپوند، خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی کامپوند چند روز پیش تمام شده و قرار است از ۱۵ فروردین دوباره به اردو برمی‌گردند تا برای مسابقات آسیایی تایلند آماده شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی ترکیه وضعیت بچه‌ها را برای کسب سهمیه مشخص خواهد کرد، گفت: هر چه بیشتر مسابقه دهیم بچه‌ها می‌توانند به رکوردهایی که در تمرین می‌زنند در مسابقه نزدیک شوند. باید سعی کنیم ورزشکار را در مسابقات محک بزنیم، نقاط ضعف و قوت را پیدا کنیم که اینها در مسابقات مشخص می‌شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان همچنین درباره وضعیت ریکرو بانوان برای کسب سهمیه، عنوان کرد: زهرا نعمتی وارد ۵۰ درصد آمادگی شده و در مسابقات امارات هم خوب بود. این تیم با روانشناس خود کار می‌کنند تا تیم بتواند نتیجه بگیرد.

پاکزاد در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده از روانشناس در تیم ملی، تصریح کرد: با حمایت فدراسیون روانشناس را داریم و او کنار تیم است. بر عکس اردوهای قبلی که حضور روانشناس مقطعی بود، الان شرایط خوب است و ۲-۳ ماه است که او با بچه‌ها کار می‌کند.

سرمربی تیم ملی ریکرو ایران ادامه داد: کرونا خیلی ما را عقب انداخت. ما کامل تعطیل بودیم و نسبت به زندگی ما، رقبا کنار خانه‌هایشان مزرعه و زمین دارند، آنها تمرینات خود را قطع نکردند که این کار را برای ما سخت کرده اما با حمایت فدراسیون، وزارت ورزش، کمیته المپیک و پارالمپیک تمرینات را شروع کردیم، چون در فضای آزاد بودیم مشکلی نبود و کار آغاز شد. امیدوارم عملکردی که در شان بچه هاست کسب شود و آنها باعث خوشحالی خودشان و مردم عزیز شوند.

به گزارش فارس، اسامی کمانداران اعزامی به تورنمنت و اردوی ترکیه مشخص شد که به شرح زیر است:

زهرا نعمتی، شیوا شجاع‌مهر، نیلوفر علیپور، سوگند رحمانی، مهتا عبداللهی

مردان: میلاد وزیری، صادق اشرفی، امین پیرعلی، رضا شبانی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول