اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

خدمات و دستاوردهای انقلاب در حوزه سلامت بسیار ارزنده و قابل توجه است

وزیر بهداشت دولت نهم، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در موضوع سلامت را بسیار ارزنده و قابل توجه دانست و افزود: هم اکنون پیچیده‌ترین خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور توزیع شده و در زمینه مراقبت از بیماران به خودکفایی رسیده‌ایم.

خدمات و دستاوردهای انقلاب در حوزه سلامت بسیار ارزنده و قابل توجه است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم در سیزدهمین نشست از سلسله نشست‌های روایت فتح کرونا که با موضوع روایت جهاد عظیم مقابله با ویروس کرونا برگزار شد؛ صحنه مقابله ایران اسلامی در برابر ویروس کرونا را صحنه تفوق نگاه ایثار و از خودگذشتگی دانست و با اشاره به نقش پررنگ و فداکارنه مردم، گفت: این سرمایه اجتماعی از هر آورده‌ای زیباتر است که به دلیل فرهنگ اسلامی و انقلابی این اتفاقات زیبای مردمی و جهادی در مقابله با کرونا شکل گرفت. 

وی اظهار داشت: احساس مسئولیت بر مبنای معرفت در بین همه گروه ها و رشته ها موضوعی قابل تحسین و مهم در روایت مقابله با کرونا است و باید ظرفیت پذیرش همه این احساس مسئولیت ها و تلاش ها را در عرصه های گوناگون فراهم کرد. 

وزیر بهداشت دولت نهم، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در موضوع سلامت را بسیار ارزنده و قابل توجه دانست و افزود: در اوایل انقلاب اعزام بیمار به خارج از کشور امری طبیعی بود، چندین هزار نفر پزشکان هندی، بنگلادشی و پاکستانی در کشور مشغول به کار بوده و 60 درصد از متخصصین کشور فقط در تهران ساکن بوده اند؛ اما هم اکنون پیچیده ترین خدمات بهداشتی و درمانی و زیرساختی در سراسر کشور توزیع شده و در زمینه مراقبت از بیماران به خودکفایی رسیده ایم. 

باقری لنکرانی گفت: فقدان همکاری بین بخشی، تردید و تأخیر در تصمیم گیری‌های قاطع و عدم استفاده از تمامی ظرفیت های علمی و انسانی کشور از چالش های اصلی کشور در مقابله با ویروس کرونا است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول