اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش ۴۱ درصدی ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

دبیر شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی از افزایش ۴۱ درصدی ارسال آثار به این جشنواره نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه و فضای مجازی در خراسان رضوی سه هزار و ۳۵۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

افزایش ۴۱ درصدی ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به استقبال اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی خراسان رضوی از پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان، اظهار کرد: در مهلت زمان اعلام‌شده سه هزار و ۳۵۷ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره به دبیرخانه جشنواره رسید.

دبیر شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با اشاره به اینکه تعداد آثار دریافتی در این دوره از جشنواره نسبت به دوره قبلی رشد ۴۱ درصدی داشته است، بیان کرد: در چهارمین دوره این جشنواره دو هزار و ۳۸۴ اثر دریافت شد که این تعداد در جشنواره امسال به سه هزار و ۳۵۷ اثر افزایش‌یافته است.

وی بابیان اینکه بخش‌های گزارش مکتوب و یادداشت به ترتیب با ۴۴۶ و ۳۲۵ اثر بیشترین تعداد آثار را در بین سایر بخش‌های جشنواره به خود اختصاص داده‌اند، یادآور شد: فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محورهای شعار سال، فرهنگ رضوی و زیارت، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن‌شناسی، جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، گام دوم انقلاب، مثلث اقتصادی، کمک مؤمنانه و مواسات همدلی، مدافعان سلامت و مکتب شهید سلیمانی منتشر و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره آثار خود را در قالب‌ خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گزارش تلویزیونی، گزارش رادیویی، پادکست و آثار رادیویی، مستند، کاریکاتور، موشن‌گرافیک، انیمیشن، آثار نمایشی به‌ویژه بخش نشریات دانشجویی ارسال کردند.

محمدیان با تأکید بر اینکه آئین پایانی و معرفی نفرات برتر جشنواره روز ۲۷ اسفندماه در مجتمع آیه‌ها با حضور میهمانان کشوری و استانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس آرای هیأت داوران این جشنواره در بخش سه برگزیده معرفی می‌شوند و در بخش ویژه اسوه‌های ایثار هم از تعدادی چهره برتر و پیشکسوت رسانه‌ای و خانواده شهدای مدافعان سلامت استان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول