اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

سرمربی تیم جودو تاسیسات ترخان نوشهر: نمی‌خواستند قهرمان شویم

سرمربی تیم جودو تاسیسات ترخان نوشهر گفت: فکر می‌کنم از ما ترسیدند و عوامل پشت پرده نمی‌خواستند تیم ما قهرمان شود.

سرمربی تیم جودو تاسیسات ترخان نوشهر: نمی‌خواستند قهرمان شویم

سیدزمان نوشی‌ندامانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری سوپر لیگ جودو، اظهار داشت: با توجه به تعلیق جودو و همه‌گیری بیماری کرونا در یک سال اخیر و عدم برگزاری مسابقات، تمامی جودوکاهای عنوان‌دار و قهرمان کشورمان تشنه شرکت در رقابت‌های سوپر لیگ جودو بودند و برای اثبات شایستگی‌شان با آمادگی خیلی بالایی در این پیکارها حاضر شدند. همچنین رفع تعلیق جودو کشورمان روحیه و انگیزه مضاعفی را به شرکت‌کنندگان داده بود تا اینکه مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.

وی افزود: نمای سالن مسابقات سوپر لیگ جودو بسیار زیبا و عالی طراحی شده بود که مسئولان زحمات فراوانی برای اجرای هرچه بهتر این پیکارها داشتند.

سرمربی تیم جودو تاسیسات ترخان نوشهر با اشاره به اینکه در مرحله نهایی برنامه‌ریزی و چیدمان بازی‌ها آنچنان اصولی نبود، عنوان کرد: در اولین بازی مرحله نهایی تیم قدرتمند هیأت جودوی البرز را شش بر یک شکست دادیم که جودکاهای تیم‌‌مان بدن‌شان خالی کرد و چند نفر هم دچار آسیب‌دیدگی شدند. بلافاصله با رعد پدافند هوایی سمنان بازی کردیم که باید در اصل این تیم با نفت مسجد سلیمان دیدار می‌کرد. باید یک فرصت کوچک به ورزشکاران ما می‌دادند. بنده، مدیریت و جودوکاها به مسئولان برگزاری لیگ هم اعتراض کردیم ولی هیچ توجه‌ای به اعتراض نداشتند. این امر باعث شد تا تمرکز تیم‌مان از بین برود و دیگر ورزشکاران‌مان روحیه‌ای برای ادامه مسابقات نداشتند و تیم‌ جودوی تاسیسات ترخان با این به اصطلاح قرعه، از هم پاشیده شد.

وی ادامه داد: تیم تاسیسات ترخان نوشهر برای اولین بار در لیگ جودوی کشوری شرکت کرده بود و با توجه با بستن تیمی قدرتمند برای شرکت در سوپر لیگ جودو، احساس می‌کنم کمی در حق تیم ما اجحاف کردند چون واقعا فکر می‌کنم از ما ترسیدند و عوامل پشت پرده نمی‌خواستند تیم ما قهرمان شود.

سرمربی تیم جودوی تاسیسات ترخان نوشهر درباره اعتراضی دیگر به داوری مسابقات هم گفت: در دیدار با رعد پدافند هوایی سمنان و در وزن 73 کیلوگرم که منجر به اخراج بازیکن ما شد، ورزشکار ما خیلی برتر از بازیکن رعد بود و حتی در ادامه می‌توانست بازی را به‌راحتی ببرد و روحیه به بازیکنان تیم‌مان بازگشته و عقب افتادگی امتیازی خود را با حریف‌مان جبران کنیم اما مهاجر، سرداور مسابقه می‌توانست با یک اخطار بازیکن ما را جریمه کند ولی این اخراج، باعث تضعیف روحیه تیم ما شد. در مجموع احساس می‌کنم این موضوعات ظاهرا از قبل برای تیم ما برنامه‌ریزی شده بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول