اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

محوریت در شورای وحدت روحانیت است

مسوول امور استان‌های هیات اجرایی شورای وحدت کشور گفت: در این شورا تاکید داریم که محوریت روحانیت باشد و از ظرفیت احزاب استفاده می‌کنیم.

محوریت در شورای وحدت روحانیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی کیهانیان در اولین جلسه شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان با اشاره به اینکه امروز در عرصه جنگ نرم و مخملی که دشمن طراحی کرده رکن اساسی، نیروی اصلی و پیاده نظام دشمن در ارکان نظام، حکومت و برخی نهادها است، اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری به پیاده نظام‌ها و نفوذی‌ها اشاره دارند برهمه تکلیف است در مقابل ایادی نفوذی مقتدرانه بایستیم و در اجرای بیاینه گام دوم که هفت اصل اساسی و چهار سر فصل دارد فضایی را ایجاد کنیم که این بیانیه در ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب به منصه ظهور برسد.

وی افزود: مقام معظم رهبری پنج ایستگاه برای قطار نظام مقدس جمهوری اسلامی تعریف کرده این قطار طبق اصل دوم قانون اساسی برای رسیدن به تمدن اسلامی است که پرچم این انقلاب جهانی بشود این تعریف تمدن است.

مسوول امور استان‌های هیات اجرایی شورای وحدت کشور گفت: فرهنگ یعنی آنچه را که باور کرده‌ایم عمل کنیم و به منصه جهانی برسد و این یعنی تمدن، برای رسیدن به این تمدن پنج ایستگاه برای انقلاب تعریف شده است. 

کیهانیان افزود: اولین ایستگاه قطار نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب سال ۱۳۵۷ توسط ملت ایران بود، ایستگاه دوم جمهوری اسلامی ایران بود، ایستگاه سوم تشکیل دولت اسلامی است که بعد از ۴۲ سال موفق به تشکیل آن نشده‌ایم.

وی گفتمان دولت سیزدهم برای تشکیل دولت اسلامی را یکی از ملزومات برای رسیدن به ایستگاه سوم عنوان کرد و گفت: ایستگاه چهارم کشور اسلامی و ایستگاه پنجم تمدن اسلامی است که مقصد ماست، برای رسیدن به این مقصد خود مقام معظم رهبری می‌فرمایند راه درازی در پیش داریم باید خون‌ها، مقام‌، پست‌ها و اضافه‌کاری‌های زیادی بدهیم.

مسوول اموراستان‌های هیات اجرایی شورای وحدت کشور تاکید کرد: این انقلاب مال مردم است، انقلاب مخالف انحصارگرایی در همه عرصه‌هاست، امروز که پدیده شوم لیبرالیسم جهانی است ما باید مقابله کنیم، اکنون موسم رسیدن به ایستگاه تشکیل دولت اسلامی است.

کیهانیان احیا آرمان‌های انقلاب بر مبنای وصیت نامه امام و فرمایشات مقام معظم رهبری، احیا فرهنگ پاسخگویی مسوولان در حوزه‌های محلی، ملی و بین‌المللی و نهادینه کردن فرهنگ مطالبه‌گری مردم بر مبنای خلاهای قانونی و نیازهای مختلف آحاد مردم را سه هدف اصلی حمایت از انقلاب عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم و به عینه می‌بینیم الزاما مجلس حکومت اسلامی مخزن و معدن تصویب قوانین به نفع مردم نیست، نمونه آن تصویب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در همین مجلس است، اقتصاد را به خاک سیاه نشاندند،غالب شهرک‌های صنعتی به تعطیلی کشیده شده است.

مسوول امور استان‌های هیات اجرایی شورای وحدت کشور گفت: در مجلس پنجم اصولگرایی نیز متاسفانه ارائه خدمت به فرزند چهارم را منع کردند و کسانی که بیمه اختیاری و اجباری داشتند چهارمین فرزند را مجبور شدند خودشان بیمه کند، تقلیل نرخ رشد از ۲.۲ به ۱.۲ در همین مجلس بود.

کیهانیان افزود: این همه مقام معظم رهبری به بصیرت و آگاهی اشاره می‌کند، چقدر می‌بایست ایشان در ریزترین مسائل کشور دخالت کنند و مطلب ارائه کند، مایحتاج موضوعی نیست که رهبری ورود کند دولت که سخنگو و وزیر دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه لرستان یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، گفت: از شما سوال می‌پرسم یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه سال ۹۹ برای یازده فرمانداری و استانی که بالاترین نرخ بیکاری را به خود اختصاص داده کافی است؟

 مسوول امور استان‌های هیات اجرایی شورای وحدت کشور با اشاره به انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصادمقاومتی گفت: استانی که چهار عنصر اساسی آب، خاک، دامپروری و جوان را دارد نباید بیکار داشته و وابسته باشد، خاک بر سر مسوولان استانی که با وجود این ظرفیت‌ها بالاترین نرخ بیکاری را داشته باشد.

کیهانیان ادامه داد: نه تنها لرستان بلکه ایران معدن طلای آماده، میراث فرهنگی، آثار باستانی است و تا زمانی که زیر زمین را به تاراج نبرند دست از سر این ملت بر نمی‌دارند، مشکل ما نفت نیست مشکل ما کوزه‌های آماده طلا است.

وی گفت: وجود ۲۲ درصد نرخ بیکاری در لرستان با وجود اینکه ۴ درصد از سنگ‌های تزئینی دنیا در این استان نهفته است جای تاسف دارد.

مسوول امور استان‌های هیات اجرایی شورای وحدت کشور در ادامه صحبت‌های خود به تشکیل شورای وحدت نیز اشاره کرد و گفت: شورای وحدت با محوریت جامعه روحانیت و ظرفیت احزاب، تشکل‌های سیاسی و نهادهای مردمی تشکیل شد، این نیاز در ابتدای بیانیه گام دوم و ضرورت تشکیل دولت اسلامی مشهود بود.

کیهانیان تاکید کرد: در شورای وحدت تاکید داریم که محور روحانیت باشد و از ظرفیت حزبی استفاده کنیم نه فرد، در واقع هدف ما خدمت برای چهار واژه اسلام، ولایت، ایران و ملت است و خروجی‌مان منابع انسانی است.

وی افزود: یعنی نیرویی را معرفی کنیم که اگر موفق شد بر کرسی شورای شهر بنشیند در صورت هر گونه خبط و ربطی بتوانیم او را کنترل کنیم، ضمن اینکه بلوک جوابگوی عملکرد است او هم با نفراتش همه با هم برای لیست و مشارکت پیمان کنند و شور و شوق انتخاباتی ایجاد کنند.

مسوول امور استان‌های هیات اجرایی شورای وحدت کشور در پایان گفت: قرار این است اگر شخصی از لیست تخطی کند و نسبت به اموال مردم بخواهد دست درازی کند خود اعضای شورای وحدت او را نهی و مجازات خواهند کرد چراکه مراقبت از اشخاص اهمیت ویژه‌ی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول