اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی از قیمت اقلام بازار شب عید

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: باید نهادهای متولی، توجه و نظارت بیشتری به تهیه نیازهای مردم در شب عید و نیز کنترل قیمت اقلام در بازار داشته باشند، زیرا وضعیت فعلی قابل‌قبول نیست.

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی از قیمت اقلام بازار شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری عصر امروز در رزمایش زکات، مواسات و همدلی، با تبریک عید بعثت و تبیین برکات گزینش حضرت محمد (ص) به‌عنوان خاتم پیامبران از سوی خداوند، اظهار کرد: مبعث پیامبر (ص) مسیر تاریخ و حیات بشریت و ادیان تاریخی را تغییر داد.

رئیس شورای زکات خراسان شمالی در ادامه از کمیته امداد برای ایجاد اشتغال پایدار برای محرومان طی سال ۹۹ تقدیر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ضمن قدردانی از فعالیت‌های اقتصادی کمیته امداد خراسان شمالی در توسعه کارگاه‌ها و اشتغال‌زایی محرومان، برنامه‌های توانمندسازی کمیته امداد را اقدامی ستودنی و بزرگ برشمرد و افزود: بخش‌های دیگر جامعه نیز باید با الگوپذیری از کمیته امداد زمینه توسعه و تولید و افزایش اشتغال کوچک را فراهم کنند. 

وی بابیان اینکه با کمک، همفکری و ارائه راه‌حل می‌توان طرح‌های اشتغال بیشتری را اجرا کرد، گفت: اکنون تعدادی از مردم به دلیل وجود کرونا شغل‌های خود را ازدست‌داده و بیکار هستند که حمایت از آن‌ها ضروری است. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری توسعه طرح‌های کوچک را راه‌حل رفع مشکل مردم به دلیل آسیب‌های بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: بسیج و سپاه نیز در این عرصه  فعال هستند و باید اقدامات خود را افزایش دهند.

وی همچنین با انتقاد از گرانی بازار به‌ویژه در مورد اقلام موردنیاز شب عید مردم گفت: باید نهادهای متولی توجه و نظارت بیشتری به تهیه نیازهای مردم در شب عید و نیز کنترل قیمت اقلام در بازار داشته باشند؛ زیرا وضعیت فعلی قابل‌قبول نیست.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول