اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

زمینه مزایده معادن و کارخانه سرب و روی کوهبنان فراهم شد

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس گفت: با مصوبه شورای معادن زمینه برای مزایده معادن و کارخانه سرب و روی در استان به صورت منطقه‌ای فراهم‌ شد و در هفته گذشته شرایط مزایده در جرائد و ‌مطبوعات اعلام شد تا زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران و بهره‌وری فراهم شود.

زمینه مزایده معادن و کارخانه سرب و روی کوهبنان فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عفت شریعتی‌کوهبنانی امروز در دیدار با مسئولان بخش طغرالجرد کوهبنان اظهار داشت: ایران اسلامی تحت لوای مقام معظم رهبری امروز مقتدرترین کشور در جهان اسلام است که حتی دشمنان و بدخواهان هم به این عظمت اقرار دارند.

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس افزود: امروز به‌واسطه ویروس کرونا و تلاش دانشمندان و متخصصان جایگاه علمی و بهداشتی کشور در جهان بی‌نظیر است که این مهم به برکت خون شهدا، قلم علما و همت دانشمندان و متخصصان رقم خورده است.

وی ادامه داد: اگر توجه به عمران و آبادانی کوهبنان رونق گیرد مهاجرت‌های معکوس به این شهرستان افزایش پیدا می‌کند البته کوهبنان با داشتن جایگاه فرهنگی و اقتصادی حرف‌ها برای گفتن و‌ پیشرفت دارد.

شریعتی تاکید کرد: از آغاز کار مجلس یازدهم پیگیری‌هایی برای اقتصادی شدن کوهبنان شده در حالی که ظرفیت کشاورزی جای خود دارد ولی ظرفیت صنعتی و معدنی این منطقه بی‌نظیر است که باید منافع این ظرفیت‌ها جهش تولید را شکل دهد.

وی تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته دیدارهایی با مسئولین وزارت صنعت و معدن داشتم تا معادن سرب و روی و کارخانجات در شهرستان راه‌اندازی شود و در جلسات شورای معادن استان، راه‌اندازی معادن و کارخانه سرب و روی پیشنهاد و در اولویت قرار گرفت تا اینکه با مصوبه شورای معادن زمینه برای مزایده در استان به صورت منطقه‌ای فراهم‌ شد.

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس ابراز داشت: در هفته گذشته شرایط مزایده در جرائد و ‌مطبوعات اعلام شد تا زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران و بهره‌وری در شهرستان کوهبنان فراهم شود.

وی بیان داشت: یک سال گذشته به‌واسطه ویروس کرونا به مردم سخت گذشت و خیلی از مشاغل تعطیل و ‌کم‌رونق شدند البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید همواره مد نظر باشد و برای حل مشکلات در این برهه باید از وجود خیرین بهره ببریم.

شریعتی ادامه داد: در جریان انتقال آب به سیرجان هم بنده پیشنهاد کردم که آب خلیج فارس به شهرستان‌های زرند و کوهبنان برسد البته معادن و‌ کارخانجات باید در این راستا پیش قدم‌ باشند.

انتهای پیام/80012/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول