اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

کانون‌های استادی دانشگاه آزاد نباید از کاندیدای خاصی حمایت کنند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه حمایت از کاندیدای خاص برای کانون‌های استادی در انتخابات 1400 مطلقا ممنوع است، گفت: مراقبت و نظارت بیشتر بر فعالیت های کانون ها مورد توجه است تا هیچ کانون استادی به ستاد انتخاباتی تبدیل نشود.

کانون‌های استادی دانشگاه آزاد نباید از کاندیدای خاصی حمایت کنند

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پنجمین نشست سراسری مسئولین بسیج اساتید کشور گفت: سه جلسه کشوری (فروردین، اردیبهشت ،خرداد) با حضور مسئولین کانون‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با رویکرد مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح و سایر توجیحات انتخاباتی پیش بینی شده و ان‌شاالله کانون ها آرایش انتخاباتی برای تحقق دولت جوان حزب الهی خواهند گرفت.

رئیس ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید کشور به سلسله نشست‌های دولت حزب اللهی اشاره کرد و گفت: سلسله نشست های مذکور به صورت هر ۲۰ روز یکبار در حال برگزاری است و انشاءالله تا انتخابات ۱۴۰۰ پنج جلسه دیگر تشکیل خواهد شد و الحمدالله مشارکت و استقبال خوبی از این سلسله جلسات بعمل می‌آید.

  هاشمی در ادامه تاکید کرد: از جمله برنامه‌های بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری حدود ۱۵۰۰ جلسه بصیرتی با رویکرد مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح و دولت جوان حزب‌اللهی و با محوریت کانونهای استادی خواهد بود به‌گونه ای که هر کانون (در فروردین یک جلسه، اردیبهشت دو جلسه، خرداد دو جلسه) برگزار خواهد کرد، که عناوین نشست ها به صورت متمرکز به کانون ها اعلام خواهد شد.

  وی ضمن تاکید بر اینکه حمایت از کاندیدای خاص مطلقا ممنوع است  به برخی از برنامه‌های مراقبتی و نظارتی بسیج اساتید اشاره کرد و گفت: مراقبت و نظارت بیشتر بر فعالیت های کانون ها  مورد توجه است که کانون استادی به ستاد انتخاباتی کاندیدای یا بعضا به سمت حمایت از کاندیدای خاص نروند و گروه های رصد و پایش و شورا های  تبیین مواضع  استانی باید نسبت به این مهم با تمام ظرفیت اقدام نمایند تا بتوانیم با برنامه های بصیرتی زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح و تحقق دولت جوان حزب الهی را فراهم آوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول