اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لیگ قهرمانان اروپا|صعود لیورپول و پاری سن ژرمن/سرنوشت رونالدو برای مسی هم تکرار شد

در شب دوم از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های لیورپول و پاری سن ژرمن با غلبه بر لایپزیگ و بارسلونا جواز حضور در جمع 8تیم برتر قاره سبز را بدست آوردند.

لیگ قهرمانان اروپا|صعود لیورپول و پاری سن ژرمن/سرنوشت رونالدو برای مسی هم تکرار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در شب دوم از هفته اول دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن میزبان بارسلونا بود و این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی کیلیان ام باپه در دقیقه 30 برای پاری سن ژرمن گل زد اما در ادامه لیونل مسی با یک ضربه دیدنی و زیبا در دقیقه 37 بازی را مساوی کرد.

دیدار رفت را پاری سن ژرمن در نیوکمپ با نتیجه 4 بر یک پیروز شده بود و در مجموع با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد تا سرنوشت حذف پس از رونالدو برای مسی هم رقم بخورد.

 

در دیگر دیدار امشب لیورپول و لایپزیگ در بوداپست مجارستان به مصاف هم رفتند. این بازی در دیدار رفت با دو گل به سود شاگردان کلوپ به پایان رسیده بود و همین نتیجه در دیدار برگشت هم رقم خورد. گل های این بازی را صلاح در دقیقه 70 و مانه 74 به ثمر رساندند.

شاگردان ناگلزمن در این بازی فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند اما از فرصت های خود استفاده نکردند تا شاگردان کلوپ با تجربه بالای خود و در مجموع با نتیجه 4 بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

 

شب گذشته نیز تیم‌های پورتو و بورسیا دورتموند موفق شدند جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول