اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بهره‌برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در ۱۴۰۰

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم آباد به پایان خواهد رسید.

بهره‌برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی نبیان در بازدید از  ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مردم خرم‌آباد و مسئولان استان افتتاح این ورزشگاه بوده که پیگیر تامین منابع برای تکمیل پروژه بودیم.

وی افزود: هفته گذشته جلسه‌ای با استاندار لرستان و  مدیرکل راه و شهرسازی استان داشتیم و وعده داده بودیم که قبل از پایان سال ۹۹ بازدیدی از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و بروجرد داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی افزود: تامین منابع مالی سبب می‌شود مقداری پروژه‌ها تطویل زمان پیدا کنند؛ هم‌اکنون این پروژه ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع و در هشت طبقه بنا شده که ساختمان اصلی آن ۹۹۷۰ مترمربع و مساحت ساختمان جنبی ورزشگاه ۸۲۰ متر مربع است.

نبیان با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵هزار نفری به پایان خواهد رسید، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده که سال آینده این ورزشگاه افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰ میلیارد تومان برای این پروژه ورزشی هزینه شده است، افزود: تلاش دولت این است که بتواند با تامین منابع آن وعده خود را عملیاتی کند.

معاون وزیر راه و‌ شهرسازی بیان کرد: تجهیزات مورد نیاز از جمله چراغ و صندلی‌ها خریداری شده ؛ نیاز است استان نیز برای تأمین مواردی همچون منابع آبی  موردنیاز چمن زمین ورزشگاه و برق آن ورود کنند.

نبیان گفت: در سیلاب فروردین دو سال گذشته مردم لرستان دچار خسارت شدند، ما نیز با مشاور صحبت‌ کردیم  و طرح‌هایی ارائه شد که همزمان با بهره‌برداری ورزشگاه،  جمع‌آوری آب‌های سطحی اطراف ورزشگاه در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود : با مدیر کل راه و‌ شهرسازی لرستان نیز صحبت شده برای محور مواصلاتی از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان مسیر دسترسی آماده سازی شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول