اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مد و لباس لرستان برگزار شد/ تاکید بر ترویج فرهنگ بومی محله‌ای

دبیر چهارمین جشنواره مد و لباس لرستان، حمایت از طراحان و ترویج فرهنگ بومی محله‌ای و معرفی آن به داخل و خارج کشور را از مهمترین اهداف این جشنواره بیان کرد.

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مد و لباس لرستان برگزار شد/ تاکید بر ترویج فرهنگ بومی محله‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرشته بیرانوند ظهر امروز در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مد و لباس لرستان، اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و همچنین انجمن مد و طراحان استان طی روزهای گذشته برگزار و امروز اختتامیه آن انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در محورهای مسابقه طراحی و دوخت لباس، صنایع‌دستی و عفاف و حجاب برگزار شد، ضمن اینکه در بخش صنایع‌دستی از ۳۲۰ اثر و در بخش عفاف و حجاب ۴۲۰ اثر رونمایی شد.

دبیر چهارمین جشنواره مد و لباس لرستان از انتخاب سه نفر در هر بخش به عنوان برگزیدگان جشنواره خبر و ادامه داد: لباس منتخبان بخش طراحی در ردیف لباس‌های برند قرار می‌گیرد و در سطح کشور معرفی خواهند شد.

بیرانوند، حمایت از طراحان و ترویج فرهنگ بومی محله‌ای و معرفی آن به داخل و خارج کشور را از مهمترین اهداف این جشنواره بیان کرد.

وی تصریح کرد: تمامی محصولات ارائه شده در این جشنواره تولید داخل بوده و حمایت از طراحان و تولیدات آن‌ها گامی در راستای تحقق جهش تولید است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول