اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ماتیوس:رزه خودزنی کرد/دل یکسری بازیکن دیگر با مربی گلادباخ نیست

اسطوره فوتبال آلمان از رفتار سرمربی تیم بورسیامونشن گلادباخ انتقاد کرد.

ماتیوس:رزه خودزنی کرد/دل یکسری بازیکن دیگر با مربی گلادباخ نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، مونشن گلادباخی ها از ابتدای فصل خوب کار کردند و تا چند هفته قبل با قدرت پیش آمدند اما به یکباره  تیم در سراشیبی افتاد.

این تیم که توسط مارکو رزه هدایت می شود، حتی در بازی شنبه شب مقابل بایرلورکوزن نیز احیا نشد. یک بر صفر باخت و روند منفی آن ادامه یافت.

در این ارتباط «لوتهار ماتیوس» کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی منجر به قهرمانی 1990 از رفتار «مارکو رزه» انتقاد کرد.

ماتیوس که اسطوره بایرن مونیخ به حساب می آید، خود فوتبالش را با مونشن گلادباخ آغاز کرد. وی معتقد است وقتی هنوز فصل فوتبال تمام نشده، مربی گلادباخ با بورسیادورتموند قرارداد می بندد، در اصل خود به تیم کنونی اش لطمه زده است.

این چهره صاحب نام در واقع از «خودزنی مربی صاحب سبک » نام به میان آورد.

 

به زعم این کارشناس، بازیکنان بورسیا از این رفتار مربی خود، ناراحت شده و بازتاب آن، سیر نزولی اخیر بوده است.

ماتیوس در گفت وگو با اسکای اسپورت گفت:من از رفتار رزه انتقاد کردم. البته منظورم این نبود که او کل رختکن و همه بازیکنانش را از دست داده است. در واقع می خواستم بگویم که یکسری بازیکنان دیگر با او نیستند و همین خود عاملی برای نتیجه نگرفتن  است.

در این گفت وگو پیشکسوت صاحب نام افزود:برخی از همین بازیکنان به خاطر او به مونشن گلادباخ آمدند. من خبردارم که یکسری بازیکن تیم از دست او ناراحت هستند.چون مربی شان تیم را ترک می کند و آنها به خاطرش به گلادباخ آمدند یا قراردادشان را تمدید کردند تا یک پروژه مشترک را به سرانجام برسانند.

این اظهارات در حالی مطرح شد که یکسری منابع نزدیک به مونشن گلادباخ نظیر روزنامه «راینیشه پست» تایید کردند که به خاطر قراردادی که رزه با دورتموند بست، به مناسبات این مربی و تیمش آسیب وارد شده است.

البته ماتیوس معتقد است ضربه وارد شده بیشتر از جنبه شخصی بوده چرا که بازیکنان تصمیمات خود را براساس حضور این مربی گرفتند.

ماتیوس همچنین گفت: از نظر قانونی، کار رزه صحیح بوده و از تبصره قراردادش استفاد کرده است. خیلی از بازیکنان و حتی مربیان همینگونه عمل می کنند. اما در عین حال چنین لطماتی هم بوجود می آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول