اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

مجمع شاعران اهل‌بیت برای بانوان فراخوان داد

حلقه ادبی طوبی (دفتر بانوان مجمع شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام) در نظر دارد در اوایل سال جدید گردهمایی ویژه بانوان را با هدف تعامل و هم‌افزایی بانوان شاعر و با رویکرد تقویت مهارت‌ها و ترویج شعر ولایی برگزار کند.

مجمع شاعران اهل‌بیت برای بانوان فراخوان داد

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حلقه ادبی طوبی (دفتر بانوان مجمع شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام) در نظر دارد در اوایل سال جدید گردهمایی ویژه بانوان را با هدف تعامل و هم‌افزایی بانوان شاعر و با رویکرد تقویت مهارت‌ها و ترویج شعر ولایی برگزار کند.

در فراخوان این گردهمایی آمده است: از بانوان شاعر علاقه‌مند دعوت می‌شود، از طریق ارسال اثر با موضوع آزاد، حداکثر ۳ اثر در قالب کلاسیک و نو برای شرکت در این همایش ۳ روزه ثبت‌نام کنند. آثار باید به صورت تایپ شده با درج مشخصات شرکت‌کننده در فایل اثر (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس ثابت و همراه، نشانی محل سکونت) از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۳۷۳۶۴۵۵۶۵ ارسال شود.

شرکت‌کنندگان باید در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال باشند و تا  ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

گردهمایی (طره) شامل برنامه‌های آموزشی، تفریحی، معنوی و کارگاه نقد خواهد بود و زمان و محل برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول