اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف بیش از 700تخلف صنفی و غیرصنفی در کردستان/تشکیل 668 پرونده تخلفاتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: از آغاز طرح نظارتی ویژه پایان سال تاکنون 774 مورد تخلف از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح استان کشف شده است.

کشف بیش از 700تخلف صنفی و غیرصنفی در کردستان/تشکیل 668 پرونده تخلفاتی

محمد دره‌وزمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از 15 بهمن ماه سال‌جاری در مجموع 9 هزار و 958 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است.

وی از کشف 774 مورد تخلف در این بازرسی‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در این رابطه 668 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع 17 میلیارد و 575 میلیون و 232 هزار ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در مدت یادشده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 654 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 128 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دره‌وزمی در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول