اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اتابک: مدیران شان خود را در انتخابات حفظ کنند/ استفاده از امکانات دولتی به نفع شخص خاص ممنوع

فرماندار گچساران گفت: مسوولان اداری له و علیه له به نفع شخص خاصی قانون را زیر پا نگذارد و اگر مدیری بخواهد کار سیاسی انجام بدهد و اختیارات و امکانات اداری را به نفع شخص خاصی قرار دهد با آن برخورد می شود.

اتابک: مدیران شان خود را در انتخابات حفظ کنند/ استفاده از امکانات دولتی به نفع شخص خاص ممنوع

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  علیرضا اتابک در ‌آخرین نشست شورای اداری شهرستان گچساران  با عذرخواهی از شهروندان گچسارانی که جلسه شورای اداری تا حدودی پروتکل بهداشتی در آن رعایت نشده است، اظهار کرد: ما مردم را به رعایت پروتکل بهداشتی دعوت می کنیم اما این فاصله برگزاری جلسات شورای اداری  و تمهیدات لازم موجب شد که این جلسه برگزار شود.

 وی با اشاره به تعطیلات ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز  عنوان کرد:  کنده کاری در سطح شهر ممنوع و  حفاظت فیزیکی از شهر رعایت شود.

 فرماندار گچساران با تقدیر از زحمات شهرداری  دوگنبدان  در زمینه آسفالت جاده دسترسی به بیمارستان  140 تخت خوابی نرگسی  که در مراحل پایانی کار قرار گرفته است، افزود: امروز هم تمامی موانع در شهر پاکسازی خواهد شد.

 اتابک  ادامه داد: برخی از مدیران عضو ستاد مقابله با کرونا نیستند اما این حساسیت وجود دارد که یک اهتمام و با حساسیت به موضوعات  نگاه کنیم چرا که  سلامت مردم برای ما مهم و جزیی از وظایف ما به شمار می‌رود و هر جایی که تجمع و خطراتی است باید آن مکان تعطیل شود.

 وی  در ادامه عنوان کرد: محور کمربندی گچساران  تا 2 روز آینده آسفالت آن  به اتمام  و به مرحله بهره برداری خواهد رسید که تقدیر و تشکر دارم از ریئس اداره راه شهرسازی که پای کار بودند.

 فرماندار گچساران  با اشاره به وضعیت شهرستان گچساران و همجواری این شهرستان با استان خوزستان گفت:  هم اکنون گشت های مشترک به صورت صبح و عصر در حال بازرسی از بازار و صنوف مختلف شهرستان هستند و تذکرات لازم را می‌دهند.

 اتابک با اشاره به اینکه بیش از یک سال است که مردم  درگیر کرونا هستند، افزود: مردم سختی های زیادی از نظر اقتصادی کشیده اند و طی بازدیدی که از بازار صورت گرفت  بازاریان هم مشکلات خود را دارند  و در این مدت کرونا دچار خسارت های زیادی شدند.

 وی با بیان اینکه باید محدودیت‌هایی را در شهر اعمال کنیم گفت: آمار بستری در بیمارستان در حال افزایش است و ما مجبور به تعطیلی هستیم.

 فرماندار گچساران ابراز کرد: این پیک جدید بیماری بسیار خطرناک است چنانچه در استان همجوار در طول  24 ساعت  ۸۲نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

 اتابک با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم از نوع  ویروس انگلیسی در این شهرستان شناسایی نشده است، گفت:  ما باید پیش بینی لازم را داشته باشیم و از سرایت این بیماری از نوع خطیر آن  جلوگیری به عمل آید.

  بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران  با اشاره به تعطیلات پایانی سال ابراز کرد: دستگاه های اجرایی باید آمادگی لازم را در زمان وقوع حادثه را داشته باشند و ستاد بحران در ایام تعطیلات نوروزی باید آمادگی لازم را داشته باشد.

 وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو و حضور مدیران و کارکنان  در نشست‌های انتخاباتی گفت: در مرحله اول تذکرات لازم داده می‌شود، اما اگر مدیران و کارکنان تذکرات را نادیده گرفتند با آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 اتابک  ادامه داد: در بحث کرونا مدیران دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند چرا که کادر درمان بسیار خسته شده و باید به این موضوع حساسیت داشته باشیم.

 فرماندار گچساران ابراز کرد: مدیران در بحث انتخابات شأن خود را حفظ کنید و اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

 اتابک با بیان اینکه ما به عنوان مسوولان برگزاری انتخابات باید اصل بی طرفی را رعایت کنیم، ابراز کرد: شما مسوولان اداری له و علیه له به نفع شخص خاصی قانون را زیر پا نگذارد و اگر مدیری بخواهد کار سیاسی انجام بدهد و اختیارات و امکانات اداری را به نفع شخص خاصی قرار دهد با آن برخورد می شود و هر مدیری که بخواهد کار سیاسی انجام دهد همان بهتر است که از کار خود استعفا دهد.

 فرماندار گچساران ر ادامه با اشاره  به استفاده از خودروهای دولتی در نشست‌های انتخاباتی  گفت: بنده به شخصه  مجبور هستم برای انجام کار اداری سوار بر خودروی پلاک قرمز شوم اما برخی از مدیران با همین خودرو به  جشن انتخاباتی و بعضاً هم به عروسی می روند که این خلاف است.

 اتابک در ادامه با اشاره به پروژه‌های عمرانی گچساران گفت: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی را مجداد فعال کرده‌ایم و انتظار می‌رود در ایام تعطیلات این پروژه ها تعطیل نشوند و مدیران دستگاه‌های اجرایی  در ایام تعطیلات  از پروژه‌ها بازدید داشته باشند.

 وی با بیان اینکه ما نباید از مردم فاصله بگیریم و نباید از مردم ترس داشته باشیم، عنوان کرد: انتقاد از مدیر آن مدیر را کارساز می‌کند و ما باید به دنبال رفع ضعف‌ها باشیم.

 اتابک خطاب به مدیران گفت: برای سال آینده برنامه ریزی داشته باشیم و خدمات رسانی کنیم و نباید در خدمات تعویق داشته باشیم.

 فرماندار گچساران ابراز کرد: متاسفانه برخی از مدیران فکر می‌کنند که این صندلی ریاست ارثی است اما تمامی  این دستگاه‌ها  و امکانات  متعلق به دولت و تمامی این دستگاه ها در ید واحد به عنوان دولت هستند.

وی در ادامه ابراز کرد: دستگاه ها نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند و مطالبات دستگاه های خدمات رسان را پرداخت کنند.

اتابک با اشاره به موضوع مناسب سازی معابر گفت: شهردار وقتی که می خواهد پایان کار صادر کند باید استانداردهای لازم در این ساختمان ها رعایت شود و نظام مهندسی موظف است تا زمانی که مناسب سازی برای معلولان در نظر گرفته نشده باشد  این ساختمان را تایید نکند.

 فرماندار گچساران در ادامه اذعان کرد:  یک موضوعی که نباید در شهرستان صورت بگیرد ورود مدیران کشوری  بدون هماهنگی و اطلاع فرماندار است چرا که ورود مدیران کشوری  به شهرستان
 دارای یک پروتکل است  که باید مدیران شهرستان در این زمینه  باید اطلاع رسانی به فرمانداری را داشته باشد.

وی اذعان کرد:  ۲۴ دستگاه اجرایی شهرستان  مجهز به دوربین مدار بسته هستند که انتظار  می‌رود مابقی ادارات نسبت به راه اندازی دوربین مدار بسته اقدام کنند.

 اتابک  با بیان اینکه  متاسفانه برخی از مدیران شهرستانی نمی توانند اعتبار از مدیر کل بگیرند، خاطرنشان کرد: مدیران موظف به ایجاد امنیت از جمله حفاظ و دوربین مداربسته  در اداره هستند.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول