اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شمارش معکوس برای بهره‌برداری از قطعه سوم طالقان-هشتگرد

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه شاهد پیشرفت 90 درصدی قطعه سوم پروژه طالقان-هشتگرد هستیم، گفت: به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

شمارش معکوس برای بهره‌برداری از قطعه سوم طالقان-هشتگرد

رضا خالقی، مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ، در خصوص افتتاح پروژه طالقان-هشتگرد، گفت: در سنوات گذشته عملیات عمرانی این پروژه با مشکلاتی مواجه بود اما با پیگیری‌های مکرر و بازدید هفتگی که انجام شد و دستورات صادر شده به پیمانکار و مشاور طرح در 2 ماه اخیر و به رغم شرایط بد جوی و سرمای شدید هوا امروز شاهد اتمام قطعه سوم و پیشرفت 90 درصدی در سه قطعه و همچنین نصب گاردریل، نیوجرسی بتنی و سازه‌های ایمنی در کل مسیر هستیم.

وی با بیان اینکه سرعت در عملیات عمرانی در این پروژه به معنی کاهش کیفیت و ایمنی در ساخت راه نخواهد بود، ادامه داد: تمام نکات مهندسی و ایمنی به صورت روزانه توسط مهندسان و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز رصد می‌شود.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: این نوید را به مردم شریف استان البرز به ویژه ساکنین شهرستان طالقان می‌دهم که ساخت این پروژه در روزهای آتی و ایام تعطیل سال جدید بدون توقف و  به صورت 3 شیفت ادامه خواهد داشت تا درآینده بسیار نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از این مسیر زیبا و مهم استان باشیم.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول