اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رونمایی پوستر جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز مازندران

پوستر نخستین جشنواره استانی دانشگاهیان تاریخ ساز کشور در استان مازندران رونمایی شد.

رونمایی پوستر جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد تقی‌زاده‌گنجی جانشین بسیج دانشجویی مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره استانی دانشگاهیان تاریخ‌ساز مازندران با اشاره شرایط ایجاد شده ناشی از کرونا در کشور، از تعطیلی مراسم راهیان نور دانشجویی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: برای پرکردن خلا برگزاری مراسم راهیان نور برگزاری این مراسم به صورت مجازی در دستور کار است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: با توجه به تعطیلی مراسم راهیان نور برای جبران این خلا باید از دو منظر کادرسازی و محتواسازی اقدامات موثری انجام شود.

وی با اعلام اینکه جنگ تحمیلی یک حادثه نبوده است، افزود: در جنگ تحمیلی ما نسخه شفابخش برای مدل مدیریتی جهادی ارائه شده که سال‌های سال باید از این شیوه در پیشبرد امور کشور استفاده کنیم.

تقی‌زاده‌گنجی با اشاره به رشادت‌های انجام شده در دروان دفاع مقدس اضافه کرد: نوع و نحوه رشادت‌ها در حال حاضر تغییر کرده و برای جلوگیری از وابستگی خارجی ما باید یک مدل مدیریتی جهادی ارائه دهیم.

وی درباره برنامه‌های پیشنهاد شده برای جایگزینی اعزام راهیان نور گفت: برگزاری راهیان نور دانشگاهی مجازی و ضبط برنامه با ۳۰ کلیپ در بین جامعه دانشگاهی، اعزام راهیان نور جنگل، شناسایی زنان رزمنده حوزه دفاع مقدس، ترویج سبک زندگی ارودهای جهادی و خدمت به خانواده‌ شهدا، برگزاری اردوهای جهادی سه تا پنج نفر در باغ موزه‌های دفاع مقدس و گلزار شهدا، حضور در مزار شهدای گمنام در سطح دانشگاه‌های استان مازندران در سال جاری در دستور کار است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در ادامه از برگزاری جشنواره استانی دانشگاهیان تاریخ‌ساز خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره ابتدا در سطح استان و نفرات برگزیده آن در سطح ملی آثار خویش را ارائه می‌دهند.

در ادامه جواد بی‌نیاز معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: هدف این جشنواره کشف استعدادهای فرهنگی و هنری و فعالان حوزه دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی شهدای استان مازندران و شهدای دانشجویی از دیگر اهدافی است که در این جشنواره پیگیری می‌کنیم.

معاون فرهنگی هنری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران خاطر نشان کرد: جشنواره در ۹ بخش پیگیری می‌شود که مراسم اختتامیه آن در اردیبهشت مقاومت همزمان با سالگرد شهدای خان‌طومان برگزار می‌شود.

وی درباره بخش‌های جشنواره اظهار کرد: هنرهای تجسمی،تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات داستانی،موسیقی، شعر، عکس پیگیری می‌شود.

بی‌نیاز آخرین مهلت ارسال جشنواره را دهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خویش را به دبیرخانه این جشنواره واقع در ساری، میدان خزر،خیابان لاله یک ساختمان سازمان بسیج دانشجویی معاونت فرهنگ سازی ناحیه دانشجویی یا به آدرس اینترنتی ghoghmoos_maz@ ارسال کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول