اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| چهارخطه تویسرکان ـ کنگاور ایمن است/ اقدامات ایمن‌سازی تکمیلی در حال انجام است

رئیس اداره راه و شهرسای تویسرکان با تاکید بر اینکه چهارخطه تویسرکان به کنگاور ناایمن نیست گفت: برخی اظهار نظرها غیرکارشناسی است، اقدامات لازم برای ایمن‌سازی مسیر انجام و یا در حال انجام است.

فارس من| چهارخطه تویسرکان ـ کنگاور ایمن است/ اقدامات ایمن‌سازی تکمیلی در حال انجام است

به گزارش فارس از تویسرکان، سوژه «جاده تویسرکان ـ کنگاور ناایمن است» در فارس من مطرح شده که پاسخ این سوال را از مسوول مربوطه جویا شدیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور ۳۲ کیلومتر است اظهار کرد: سه قطعه اول این پروژه زیربار ترافیک رفته و قطعه چهار هم در حال اجراست.

حمیدرضا ظاهری با بیان اینکه هفت کیلومتر باقیمانده از پروژه چهار خطه تویسرکان به کنگاور از روستای مرادآباد تا پایان حوزه استحفاظی شهرستان تویسرکان هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است افزود: ایمن‌سازی این مسیر در هر قطعه در دستور کار بوده و یا اجرا شده و یا در حال انجام  است.

وی درباره برخی اظهار نظرها در رابطه با اقدامات در حال انجام در این مسیر برای ایمن‌سازی تاکید کرد: اقداماتی که در پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور اجرایی می‌شود براساس کار کارشناسی شده است.

ظاهری با تاکید بر اینکه این مسیر اصلا ناایمن نیست؛ بلکه همه اقدامات لازم برای ایمن‌سازی چهارخطه به کار گرفته شده است، درباره برخی از این اقدامات گفت: انجام تعریض جاده از سمت راست به این دلیل استاندارد بودن انجام شد، ضمن اینکه نقشه‌بندی آن هم باید به نحوی باشد که ایمنی مسیر را تامین کند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات لازم در تقاطع اتصال چهارخطه تا سه راه فرسفج و از سه راه فرسفج به بعد برای ایمن‌تر شدن این مسیر در حال اجراست اضافه کرد: در راستای ایمن‌سازی چهارخطه تویسرکان به کنگاور در راستای تعریض پل دال بتنی دو دهانه ۳ متری به آن اضافه کردیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه کار اجرایی تعریض پل در مرحله دال است، تامین روشنایی و ایجاد نیوجرسی در این مسیر با هدف تامین ایمنی جاده از دیگر اقدامات دانست و بیان کرد: برخی از اظهار نظرها در این پروژه غیر کارشناسی است این مسیر ناایمن نیست؛ و اقداماتی هم در حال اجرا برای ایمن‌تر شدن آن است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما ضمن احترام به قانون، باید برای حفظ سلامتی خود قوانین را رعایت کنیم خاطرنشان کرد: برای ایمنی جاده دو دوربرگردان در ابتدای روستای باقرآباد و حدود ۲۰۰ متر بعد از روستای فریازان زده شده؛ اما متاسفانه رانندگان قانون را رعایت نمی‌کنند و از بین نیوجرسی عبور می‌کنند.

ظاهری با اشاره به مسدود شدن سه راهی فرسفج با نیوجرسی به منظور ایمن سازی این قسمت از جاده اضافه کرد: با رد پیشنهاد ایجاد زیرگذر و روگذر و... برای ایمن‌شدن این قسمت به لحاظ کارشناسی، ایجاد دور برگردان برای سه راه‌ فرسفج مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/ 89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول