اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اگر امکانات بدنسازی فراهم شود، نفرات بیشتری را به تیم ملی معرفی خواهم کرد

مربی تکواندو میانه گفت: خوشحالم که امیرمحمد بخشی بعد از یک‌سال دوری از مسابقات موفق به کسب مدال طلا در بلغارستان با حضور تکواندوکاران مطرح اروپا شد.

اگر امکانات بدنسازی فراهم شود، نفرات بیشتری را به تیم ملی معرفی خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسن فلاحی‌راد در مورد کسب مدال طلای شاگردش در تورنمنت بین‌المللی صوفیه بلغارستان اظهار داشت: زمانی ارزش این مدال بیشتر می‌شود که بدانیم تکواندوکاران کشور یک سال از مسابقات رسمی به دور بودند و امیرمحمد بخشی به خوبی در این مدت بدن خود را آماده حفظ کرده و قرار بود در وزن دیگری مسابقه دهد که با کسالت میرهاشم حسینی، وی در این وزن به مصاف حریفان خود رفت.

وی گفت: خوشحالم که امیرمحمد توانست توانایی‌های خود را بار دیگر نشان دهد و ان‌شاءالله با درخشش وی در مسابقات انتخابی جهان، ضمن راهیابی به این مسابقات، مدال باارزش دیگری را هم برای کشور و استان به ارمغان آورد.

این مربی که شاگردان زیادی به تیم ملی معرفی کرده است، در این مورد افزود: با کمترین امکانات بدنسازی توانستم چندین ملی‌پوش معرفی کنم و آقای دکتر بهتاج مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قول وسایل بدنسازی ‌ را به من دادند که ان‌شاءالله اگر امکانات لازم در اختیارم قرار گیرد، تکواندوکاران دیگری را هم تا رسیدن به تیم ملی، تربیت خواهم کرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول