اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پایان هفته سرد و بارانی در انتظار لرستان است

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گفت: در روزهای پایانی هفته یک سامانه بارشی وارد آسمان استان می‌شود همچنین در این مدت شاهد کاهش دماهای روزانه هستیم.

پایان هفته سرد و بارانی در انتظار لرستان است

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: آسمان لرستان تا روز چهارشنبه جو آرام و پایداری را تجربه می‌کند و پوشش ابر و وزش باد مهمترین پدیده‌های جوی استان هستند.

وی با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر روز پنج شنبه یک سامانه بارشی وارد لرستان می‌شود، افزود: ورود این سامانه بارشی باعث وزش باد شدید و بارندگی باران در اکثر مناطق استان می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: میزان بارش‌های این سامانه قابل قبول بوده و شدت آنان در مناطق شرقی استان بیشتر است همچنین طی این مدت در مناطق کوهستانی شاهد بارش برف نیز هستیم.

اکبری با اشاره به اینکه این سامانه بارشی بعد از ظهر روز جمعه از آسمان لرستان خارج می‌شود، تصریح کرد: پس از خروج این سامانه بارشی از آسمان استان شاهد ورود توده هوای سرد به استان هستیم که این توده باعث ایجاد یخبندان در بسیاری از مناطق لرستان می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی‌ها آسمان استان در روزهای ابتدایی هفته آینده جو آرام و پایداری را تجربه می‌کند اما در روزهای پایانی هفته پیش رو  شاهد ورود یک سامانه بارشی جدید به جو استان هستیم.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول