اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تلاش اعضای شورا برای اداره قانونمند شهر ستودنی است

فرماندار قم با تقدیر از تلاش شورای اسلامی شهر قم برای اداره شهر مطابق با قانون تصریح کرد: روند مصوّبات شورای اسلامی شهر قم در دوره فعلی نشان از قانونمندی این شورا دارد.

تلاش اعضای شورا برای اداره قانونمند شهر ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری دوشنبه شب در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مصوّبات دوره پنجم این شورا و ضرورت بررسی این مصوبات در کمیته تطبیق فرمانداری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قم در این دوره، تاکنون 249 مصوبه را به کمیته تطبیق ارسال کرده اند که 219 مورد از این مصوبات بدون اعتراض در آن کمیته تأیید شده و تنها در 30 مورد اشکالاتی وارد دانسته شده است.

وی با تأکید بر اینکه عملکرد دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم نمره و معدل قابل قبولی دارد اضافه کرد: روند مصوّبات این شورا، حکایت از قانونمندی آن دارد، به بیان دیگر باید گفت تلاش این شورا آن بوده که شهر با مطابق با قانون اداره کند.

فرماندار قم با اعتراف به همدلی و هماهنگی بین اعضای شورای اسلامی شهر قم و اعضای کمیته تطبیق فرمانداری تصریح کرد: بدون تردید برخی از موفقیت های مدیریت شهری در دوره اخیر مرهون همین همدلی و همیاری است.

حیدری در ادامه، شهر قم را مأمن و پناهگاهی برای گرفتاران توصیف کرد و افزود: این توصیف، وظیفه همه مسؤولان شهر و استان قم را در برابر مردم سنگین تر می کند.

وی همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر قم خواست تا در فعالیت های سال جدید و بودجه 1400 به معضلات اجتماعی، نگاهی ویژه تر داشته باشند.

فرماندار قم در عین حال گفت: تردیدی نیست که معضلات اجتماعی باید مورد توجه مدیریت شهری بویژه در شهری مانند قم و بالاخص در موضوعاتی مانند ساماندهی متکدیان و یا کمک و توانبخشی به اقشار آسیب پذیر قرار گیرد.

حیدری افزود: بنده بر این باورم که پروژه های رفع معضلات اجتماعی حتی می تواند اهمیت بیشتری از پروژه های عُمرانی داشته باشد، لذا شایسته است تا مدیریت شهری در این موضوع به شکل جدی و عملیاتی وارد شود و ساماندهی را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول