اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سرمربی نساجی: روزهای خوبی در انتظار تیم است

سرمربی جدید نساجی مازندران گفت: جایگاه نساجی، جایگاه خوبی نیست ولی مطمئن هستم با همراهی هواداران جشن بودن در لیگ برتر و از سال بعد برای سهمیه آسیایی خواهیم رسید.

سرمربی نساجی: روزهای خوبی در انتظار تیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ساکت الهامی پس از انتصابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران طی گفت‌وگوی ویدئویی اظهار کرد: جایگاه نساجی، جایگاه خوبی نیست و نباید اینجا باشد.

وی افزود: در حال حاضر شرایطی است که باید هواداران بیشتر حمایت کنند تا کار به جایی برسد تا این تیم یک تیم واقعی شود.

سرمربی جدید نساجی مازندران با بیان اینکه نساجی تیم شخص خاصی نیست، اضافه کرد: این تیم متعلق به مردم و دل‌خسته‌هایی است که سال‌ها زحمت کشیدند که تیم را به لیگ برتر برسانند و الان اینجای جدول نباید باشد‌.

الهامی تصریح کرد: مطمئن هستم اگر هواداران که صاحبان تیم هستم همسو و همراه باشند دور از ذهن نیست که  جشن بودن‌مان در لیگ برتر و سال بعد برای سهمیه آسیایی می‌جنگیم؛ چرا که این تیم دارای ظرفیت بالایی است.

وی خاطرنشان کرد: دل‌نگرانی من این است که تماشاگران در استادیوم نبودند تا بتوانیم از حضورشان استفاده کنیم و آرزو دارم این تیم به جایگاه واقعی خود برسد.

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول