اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نمایش آثار هنری در مترو تهران/ فراخوان شهرداری برای هنرمندان

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: آثار هنری هنرمندان در سطح ایستگاه‌های متروی تهران به صورت رایگان در معرض تماشای مسافران قرار می‌گیرد.

نمایش آثار هنری در مترو تهران/ فراخوان شهرداری برای هنرمندان

سید مجتبی تقوی نژاد، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره نمایش ارسال آثار هنرمندان در مترو تهران اظهارداشت: طی فراخوان و همکاری که با موسسات و نهادهای فرهنگی و هنری داریم آثار هنرمندان در قالب‌های مختلف هنری با درج نام صاحب اثر و به صورت رایگان در معرض تماشای مسافران شهر زیرزمینی قرار می‌گیرد. 

وی با تاکید بر ظرفیت‌های مناسب فرهنگی و هنری ایستگاه‌های متروی تهران گفت: متروی تهران به عنوان حامی هنرمندان عرصه مناسبی برای نمایش آثار فاخر هنری است و مسافران متروی تهران از این فضا به صورت رایگان استفاده می‌کنند. 

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران افزود: قرار است این طرح با همکاری و مشارکت دانشگاه‌های صدا و سیما، هنر، علم و فرهنگ، الزهرا، پردیس هنرهای زیبا، تربیت مدرس، آزاد اسلامی و شاهد برگزار شود. 

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین با ارسال فراخوان از هنرمندان در زمینه هنرهای تجسمی مانند نقاشی، گرافیک، آثار حجمی، کاریکاتور، دیوار نگاره، کاشی شکسته، خطاطی، هنرهای مفهومی و انتزاعی دعوت به همکاری می‌شود که پس از ارسال آثار به دبیرخانه و بررسی آن توسط هیات داوران به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

 تقوی نژاد در رابطه با نحوه ارسال آثار گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی honar@metroplus.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول