اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نصب دوربین پایش آنلاین آلایندگی در شهرک شکوهیه قم

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک عدد دوربین نظارتی آنلاین در شهرک صنعتی شکوهیه نصب شده و وضعیت آلودگی هوای این منطقه در شبانه روز رصد می شود.

نصب دوربین پایش آنلاین آلایندگی در شهرک شکوهیه قم

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، اسماعیل احمدیزاده در سخنانی اظهار داشت: در سال‌های گذشته نصب تجهیزات پایش آنلاین در واحدهای صنعتی و استفاده از تجهیزات نوین در نظارت و پایش آلودگی های زیست محیطی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به نصب یک عدد دوربین نظارتی آنلاین در شهرک صنعتی شکوهیه با همکاری یکی از واحدهای صنعتی، خاطرنشان کرد: با استفاده از تصاویر برخط این دوربین، آلودگی هوا در این منطقه در شبانه روز مورد رصد و پایش قرار گرفته و در صورت مشاهده آلودگی بلافاصله اقدام می شود.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم تصریح کرد: با توجه به کمبودها و محدودیت های شدید منابع مالی و انسانی در این اداره کل، مقابله با آلودگی ها و تخلفات زیست محیطی در تمامی بخش ها، نیازمند همکاری، مشارکت جدی و دغدغه مندی همه مردم و مسؤولان است.

انتهای پیام/2258/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول