اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گرانی میوه ناشی از ضعف مدیریت و ناکارآمدی دولت است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی میوه ناشی از ضعف مدیریت و ناکارآمدی دولت است، گفت: متأسفانه دولت معیشت مردم را برای پیشبرد برخی اهداف و بروز التهابات در کشور گروگان گرفته است.

گرانی میوه ناشی از ضعف مدیریت و ناکارآمدی دولت است

روح‌الله ایزدخواه نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره گرانی میوه و کالاهای اساسی و ضعف نظارت‌ها در بازار اظهار داشت: با وجود منابع و اعتبارات کافی در کشور اما متأسفانه دولت انگیزه و توان مدیریت لازم را ندارد که یا نمی‌تواند این کار را انجام دهد  و یا نمی‌خواهد.

وی افزود: با توجه به اینکه کمبود خاصی در اجناس و کالاها در کشور نداشته و قحطی و بلایای آسمانی و زمینی هم نداریم و به فور اجناس در کشور زیاد است اما مشکل و گرانی‌ها به موضوعات اداری، سیاسی و مدیریتی باز می‌گردد و به نظر می‌رسد دولت قصد رفع مسائل و مشکلات کشور را ندارد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر در موضوع ترخیص کالا به عینه دیدیم که دولت با وجود انتقادات مختلف کارشناسان 6 ماه دست روی دست گذاشت و اجازه ترخیص را نمی‌داد اما ظرف یک هفته و در آستانه انتخابات آمریکا نصف کالاهای دپو شده در گمرک آزاد شد.

ایزدخواه خاطرنشان کرد: دولت مردان به صراحت اعلام کردند که امکان کاهش قیمت ارز تا 15 هزار تومان را دارند و این موضوع ثابت می‌کند که اگر بخواهند کاری کنند انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه گرانی‌ها در کشور کاذب است و واقعی نیست، افزود: مشکلات بازار و التهابات آن مربوط به مسائل بین‌المللی نیست.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی  گفت: ‌میوه ربطی به تحریم ندارد و گرانی‌ها مربوط به داخل دولت و ناکارآمدی دولت است و به نظر می‌رسد کار از ناکارآمدی هم گذشته است.

ایزخواه تأکید کرد: متأسفانه دلوت معیشت مردم را به گروگان گرفته تا برخی اهداف خود را پیش ببرد و به نظر می‌رسد دولت به دنبال آن است که التهابات را در کشور همچنان نگه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول