اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای پایش سلامت جانبازان و والدین شهدا در ملایر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از اجرای طرح پایش سلامت جانبازان قطع نخاع و والدین شهدایی که امکان بیرون آمدن از منزل ندارند، خبر داد.

اجرای پایش سلامت جانبازان و والدین شهدا در ملایر

محمدابراهیم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برگزاری بزرگداشت هفته شهدا  اظهار کرد: هدف ما در این هفته تبیین بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن اهداف و شخصیت شهدا به مردم است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: تعداد شهدای مدافع حرم دو شهید، جانبازان شهرستان ۲ هزار و ۱۰۰ نفر و تعداد آزادگان نیز ۱۱۹ نفر هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدا با محدودیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود گفت: برنامه سرکشی از خانواده معظم شهدا از ۲۲ بهمن ماه شروع شده و تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه طی یک ماه یکصد مورد سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان انجام شده، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، غرس یک‌هزار و ۱۰۰ اصله نهال به نام یک‌هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان همزمان با هفته بزرگداشت شهدا را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

مرادی گفت: تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری مسابقه تیراندازی برای جانبازان قطع نخاع، سخنرانی ائمه جماعات مساجد در خصوص شهدا و برنامه‌ای روایت و خاطره‌گویی در فضای مجازی توسط راویان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هاست.

وی از اجرای طرح پایش سلامت جانبازان قطع نخاع و والدین شهدایی که امکان بیرون آمدن از منزل ندارند؛ خبر داد و گفت: این طرح توسط سه پزشک انجام و تا پایان سال ادامه دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر برگزاری مسابقات فرهنگی، تئاتر خیابانی «نگهبان آب» کاری از گروه یاس کبود به کارگردانی مهدی روزبهانی، دیدار کارکنان بنیاد شهید با امام جمعه و مسئولان و... را را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدا برشمرد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول