اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتخارآفرینی خبرگزاری فارس مازندران در جشنواره ابوذر

در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر مازندران خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری فارس مازندران حائز رتبه‌های برتر شدند و از خبرگزاری فارس مازندران نیز به عنوان رسانه برتر تجلیل شده است.

افتخارآفرینی خبرگزاری فارس مازندران در جشنواره ابوذر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی پیش از ظهر امروز در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران که در سینما کانون ساری برگزار شد با قدردانی از خدمات شبانه‌روزی خبرنگاران به‌عنوان افسران مدافع انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین قدرت‌های ملی یک کشور رسانه‌های تاثیرگذار آن است.

وی گفت: دشمن در بستر فضای مجازی و در بزرگراه‌های اطلاعاتی با بهره‌گیری از رسانه‌های نوین در ابعاد عمومی، سیستمی و فردی و اجتماعی در حال برنامه‌ریزی است و باید هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: ابزارهای مجازی سبب فاصله بین انسان‌ها شده است و در خانواده و در دورهمی‌ها کمتر باهم رابطه دارند و بیشتر سرگرم فضای مجازی هستند.

مسلمی با اعلام اینکه جنگ شناختی به معنای هدف قرار دادن هنجارها، ارزش‌ها و باورها  در جامعه و بین نخبگان  است، بیان کرد: دشمن با همه تکنولوژی‌های پیشرفته و شگردهای مختلف به دنبال اعتمادزدایی، مشروعیت‌زدایی، ناامیدسازی، ناکارآمد نمایی، در صدد براندازی یک جامعه است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مردم از عملکرد مسؤولانی که روحیه جهادی ندارند، ناامید هستند، گفت: مردم همواره پای این انقلاب و نظام بودند و هیچ توجه‌ای به فراخوان‌های دشمن ندارند.

مسلمی اظهار کرد: وظیفه اصلی و رسالت سنگین اصحاب رسانه  مطالبه‌گری و تببین شاخص‌های مدیر جهادی به مردم است تا یک مدیر جهادی را برای مدیریت انتخاب کنند.

مسؤول بسیج رسانه مازندران از ارسال بیش از ۶۳۶ اثر به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: ۳۵۹ اثر از رسانه‌های مکتوب و خبری بود.

 

 عبدالمهدی حق‌شناس با اشاره به اینکه این جشنواره در سه مرحله داوری شده است، بیان کرد: در مجموع ۳۶ نفر به عنوان رتبه‌های برتر انتخاب شدند.

دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران با معرفی برترین‌ها در بخش‌های مختلف در ساری به کار خود پایان داد که خبرنگاران و عکاس فارس موفق به چند رتبه برتر در بخش‌های مختلف شدند.

 

در این جشنواره  از خبرگزاری فارس سرکار خانم زری طاهری‌پرکوهی،آقای عمران اکبرنژاد، خانم زهرا طاهری‌پرکوهی و محمد سطانی‌مجاوری به عنوان خبرنگاران و عکاسان برتر  خبرگزاری فارس مازندران تجلیل شده است،همچنین خبرگزاری فارس نیز به عنوان رسانه برتر این جشنواره انتخاب شد و از مهرانگیز عباسی مدیر خبرگزاری فارس مازندران تجلیل شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول