اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف بیش از 115 هزار عدد مواد محترقه در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 115 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

کشف بیش از 115 هزار عدد مواد محترقه در زنجان

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه آخرسال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری در محور بیجار - زنجان به یک دستگاه سواری پیکان مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد : پس از توقف،  خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که از آن 115 هزارو 200 عدد مواد محترقه خارجی قاچاق کشف شد.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، از مردم و خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از کشف قاچاق 15 میلیارد ریالی خبر داد و گفت: شناسایی و کشف این کالاها توسط ماموران انتظامی خدابنده انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور ایست صادر کردند، گفت: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 197 طاقه (17 هزار متر) پارچه قاچاق کشف کردند.

 جهانبخش ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، 15 میلیارد ریال  عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول