اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مطبوعات اسپانیا| جنگ بنزما و سوارس/ نقطه عطف لالیگا، دربی مادرید است

مطبوعات اسپانیا به دربی حساس امروز مادرید ، اوج حساسیت در لالیگا و پیروزی درخشان بارسلونا مقابل اوساسونا صحبت کردند.

مطبوعات اسپانیا| جنگ بنزما و سوارس/ نقطه عطف لالیگا، دربی مادرید است

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز یکشنبه به تاریخ 17 اسفند – 7 مارس در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

شب گذشته بارسلونا با درخشش ایلایکس موریبا مقابل اوساسونا به برتری رسید و این بازیکن سوژه رسانه‌ها شد.

از طرف دیگر امروز از ساعت 18 و 45 دقیقه دربی مادرید در ورزشگاه وندامتروپولیتانو برگزار خواهد شد که می تواند سرنوشت لیگ را مشخص کند.

مارکای اسپانیا تیتر «لالیگا از اینجا عبور می‌کند»‌ را به روی جلد برد و بازی حساس امروز نوشت. این مسابقه می‌تواند سرنوشت لیگ و قهرمان را مشخص سازد. در جدول لالیگا، اتلتیکو با 24 بازی و 58 امتیاز صدرنشین، بارسلونا با 26 بازی و 56 امتیاز دوم و رئال با 25 بازی و 53 امتیاز سوم است.

مارکا از این مسابقه به عنوان نبرد بنزما و لوئیس سوارس صحبت کرد و تقابل این 2 مهاجم را به روی جلد برد.

آ.اس چاپ مادرید تیتر «نمایش لالیگا» را به روی جلد برد از یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل صحبت کرد. آ.اس نوشت که هنوز حضور بنزما در ترکیب اصلی مشخص نیست و زیدان نمی‌خواهد روی این بازیکن ریسک کند. این روزنامه مادریدی رقابت کورتوا و اوبلاک را نیز یکی از جدال‌های حساس این بازی و دربی دانست.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا با تیتر «اوج حساسیت در لالیگا» از درخشش تیم کومان و نزدیک شدن به صدر نوشت. بارسلونا امیدوار است با تساوی یا شکست اتلتیکو راه رسیدن به صدر هموار شود.

امروز انتخابات بارسلونا نیز برگزار خواهد شد و باید دید از بین لاپورتا، فونت و فریشا چه کسی ریاست باشگاه را برعهده خواهد گرفت. (در اینجا گزارشی کامل از انتخابات و نامزدهای بارسلونا بخوانید)

اسپورت چاپ بارسلونا نیز تیتر «سوپر ایلایکس» را به روی جلد برد و از نمایش درخشان و گل دیدنی ستاره 18 ساله بارسلونا صحبت کرد. گزارشی از بازیکن گینه‌ای – اسپانیایی بارسلونا و چگونگی رسیدن به ترکیب اصلی را در اینجا بخوانید.

 

انتهای پیام/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول