اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تحمیل و فروش محصول به همراه کالای اساسی خلاف قانون و تخلف است

معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: تحمیل کالا همراه با کالای اساسی و فروش آن خلاف مقررات و قانون است، ضمن اینکه بازرسین در صورت مشاهده چنین تخلف‌هایی به طور قطع برخورد قاطعی را با فروشندگان متخلف خواهند داشت.

تحمیل و فروش محصول به همراه کالای اساسی خلاف قانون و  تخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر سطح بازار، اظهار کرد: روغن خوراکی به اندازه کافی در استان وجود دارد و اماکن مشخصی جهت توزیع پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تحمیل کالا همراه با کالای اساسی و فروش آن خلاف مقررات و قانون است، ضمن اینکه بازرسین در صورت مشاهده چنین تخلف‌هایی به طور قطع برخورد قاطعی را با فروشندگان متخلف خواهند داشت.

معاون سیاسی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه محصول تحمیلی در کنار کالای اساسی نبایستی فروخته شود، افزود: مواردی از این قبیل گزارش شده که خوشبختانه با متخلفان نیز برخوردهای لازم صورت گرفته است.

ثمینی در خصوص کمبودهای مقطعی مرغ در سطح بازار استان، گفت: علی‌رغم کشتار فراوان مرغ در استان اما گاهی شاهد کمبود این محصول در مراکز توزیع هستیم، با این وجود روزانه این محصول کشتار و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، ضمن اینکه برای ایام نوروز نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تصمیمی مبنی بر تعطیلی بازار گرفته نشده است، افزود: کنترل و نظارت بازار به شدت ادامه دارد، در صورت تغییر وضعیت تدابیر مربوط به همان وضعیت لحاظ می‌شود.

معاون سیاسی استانداری لرستان از انسداد ورودی‌های استان به خوزستان و منع ترددها تا زمان پایان یافتن وضعیت قرمز خوزستان خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول