اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برکت شهید دستمرد برای دانش‌آموزان روستای «کرند» + تصاویر

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان از ساخت و افتتاح مدرسه دیگری در این استان خبر داد و گفت: این‌بار مدرسه‌ای در روستای «کرند» شهرستان گنبدکاووس توسط بنیاد برکت ساخته شد.

برکت شهید دستمرد برای دانش‌آموزان روستای «کرند» + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان، مهدی سلمان‌زاده اظهار کرد: این مدرسه با نام «برکت شهید دستمرد» در دورترین روستای بخش داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس افتتاح  شد.

وی تصریح کرد: روستای «کرند» منطقه‌ای کم برخوردار،  مرزی و دارای ساکنین ترکمن و برادران اهل تسنن است که به آنها توجه شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: این مدرسه در آستانه مبعث حضرت پیامبر اکرم (ص) و در مراسم آیین بهره‌برداری از ۱۰۰ مدرسه کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس دفتر معظم رهبری، ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

سلمان‌زاده افزود: این مدرسه ۱۲ کلاسه، با زیر بنای یک‌هزار و ۲۸۹ متر مربع و مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان با مشارکت اداره کل مدارس و نوسازی استان گلستان ساخته شد.

وی گفت: از آنجایی‌که ساخت مدرسه از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است بنابراین در حکم فرمان برای ما به حساب می‌آید و ان‌شاءالله همچون گذشته این برکت ولایت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول