اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سفر نوروزی به شهرهای قرمز و نارنجی گیلان ممنوع

جانشین رئیس ستاد کرونا گیلان از ممنوعیت سفر نوروزی در شهرهای قرمز و نارنجی استان خبر داد و گفت: سفر به شهرهای سفید، آبی و زرد تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن است.

سفر نوروزی به شهرهای قرمز و نارنجی گیلان ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود قاسم نژاد امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع کرونا در کشور و بروز جهش در این ویروس، اظهار کرد: این ویروس در همه استان‌های کشور تقریباً جهش‌هایی را به خود دیده است.

وی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تعطیلات پیشرو تأکید کرد و افزود: باید رفت‌وآمدهای مرسوم در مردم در ایام نوروز کنار گذاشته شود و در صورت برگزاری دورهمی‌ها رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و همچنین شستن مرتب دست‌ها در دستور کار مردم باشد.

جانشین رئیس ستاد کرونا استان گیلان بر لزوم پرهیز از سفر رفتن تأکید کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال همچون سال گذشته سفر نمی‌رویم و گردشگران و مسافران نیز باید بدانند سفر به استان باید به بعد کرونا موکول شود.

قاسم نژاد با اشاره به مصوبه ستاد کرونا در خصوص سفره‌ای نوروزی امسال بیان کرد: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی در استان ممنوع است.

وی با تأکید بر برخورد قاطع باکسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: سفر به شهرهای سفید، آبی و زرد در نوروز امسال تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن خواهد بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول