اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

واکنش هاشیموتو به انصراف 30 حمل‌کننده مشعل

رئیس کمیته برگزاری بازی‌های توکیو در خصوص کناره‌گیری 30 حمل کننده مشعل واکنش نشان داد.

واکنش هاشیموتو به انصراف 30 حمل‌کننده مشعل

به گزارش خبرگزاری فارس، سیکو هاشیموتو رئیس کمیته برگزاری بازی‌های 2020 توکیو گفت که از بازگشت مستعفیان حمل مشعل و داوطلبان بازی‌ها استقبال می‌کند.

بعد از اظهارات یوشیرو موری رئیس سابق کمیته برگزاری بازی‌ها به دلیل اظهارات جنسیتی، هزار داوطلب انصراف خود را اعلام کردند. روز گذشته نیز اعلام شد 30 حمل‌کننده مشعل از جمله چهره‌های مشهور تصمیم گرفتند در این مراسم که از 5 فروردین شروع می‌شود، شرکت نکنند.

هاشیموتو در نخستین کنفرانس خبری خود به عنوان رئیس کمیته برگزاری بازی‌ها، عنوان کرد: اول اینکه ما می‌خواهیم همه مردم از برنامه‌های ما احساس امنیت و اطمینان کنند. دوم اینکه اگر شما قصد بازگشت دارید ما به شما خوشامد می‌گوییم.

وی ادامه داد: حمل مشعل افتخاری بزرگ و فرصت بسیار خوبی است. من اطمینان دارم که تعداد بیشتری از مردم در مراسم حمل مشعل شرکت می‌کنند.

هاشیموتو قول داد شور مردم ژاپن را برای بازی‌های المپیک تابستانی احیا و نگرانی‌های آنها را به هیجان تبدیل کند.

رئیس کمیته برگزاری بازی‌ها که با پشتیبانی کم در بین مردم ژاپن برای برگزاری المپیک و پارالمپیک در زمان بیماری همه گیر کووید 19 روبرو شده بود، به خبرنگاران گفت که برگزارکنندگان هر کاری لازم باشد را انجام می‌دهند تا المپیک ایمن و مطمئن باشد تا بتوانند اعتماد مردم را به دست آورند. این امر مستلزم این است که ما در زمینه ایمنی و امنیت کار خوبی انجام دهیم. بنابراین ما این کار را خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول