اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس| از آزادسازی اراضی کشاورزی تا کشف مواد محترقه

فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی ۱۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در راستای حفظ این اراضی با حکم قضائی در شهرستان بابل خبر داد.

بسته خبری پلیس| از آزادسازی اراضی کشاورزی تا کشف مواد محترقه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم قضائی، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بابل در حوزه انتظامی" زرگر شهر" به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی اقدام کردند.

وی افزود: در این خصوص ۳۳ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در یکی از روستاهای حومه شهرستان بابل تخریب و ۱۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این میزان از اراضی کشاورزی برابر اعلام کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد که با اجرای این حکم از تغییر کاربری آن جلوگیری شد.

سردار میرزایی با هشدار به متعرضان املاک و اراضی کشاورزی و ملی افزود: برابر قانون پلیس با هماهنگی قضائی با هرگونه دست درازی و تصرف به اراضی ملی و جنگلی و تغییر کاربری برخورد خواهد کرد.

*کشف ۱۸ هزار عدد ماده محترقه در ساری 

محمد محمدپور، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۱۸ هزار و ۴۴۶ عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در ساری خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت این متهم ۱۸ هزار و ۴۴۶ عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا کشف شد و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

محمدپور در ادامه ارزش کالای کشف شده را بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: هرگونه که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

وی در خاتمه از خانوادها خواست با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره، از وقوع حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول