اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ایستگاه پمپاژ آبیاری تحت فشار باغ‌های سعدآباد مرمت می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به آسیب دیدن بخشی از سیستم آبیاری در سیل آذرماه امسال گفت: ایستگاه اصلی شامل پمپاژ اولیه پروژه آبیاری تحت فشار باغ‌های سعدآباد در سیل آذرماه آسیب دید که با توجه به ضرورت در حال تامین اعتبار برای مرمت آن هستیم.

ایستگاه پمپاژ آبیاری تحت فشار باغ‌های سعدآباد مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از طرح‌های در دست اجرای آبیاری نوین در سعدآباد دشتستان اظهار داشت: پروژه آبیاری نوین نخیلات سعدآباد با هدف بهره‌وری بیشتر از منابع آبی موجود، افزایش راندمان و توسعه نخیلات ‌در دست اجراست.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در زمان حاضر ۴۰۰ هکتار از شبکه داخل باغ‌ها از سوی سازمان جهاد کشاورزی انجام شده‌ و روند اجرای این پروژه خوب است.

گراوند با اشاره به آسیب دیدن بخشی از سیستم آبیاری در سیل آذرماه امسال ادامه داد: ایستگاه اصلی شامل پمپاژ اولیه پروژه آبیاری تحت فشار باغ‌های سعدآباد در سیل آذرماه آسیب دید که با توجه به ضرورت در حال تامین اعتبار برای مرمت آن هستیم.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود موانع موجود در پروژه دو هزار و ۴۰۰ هکتاری نخیلات سعدآباد شناسایی و برطرف شود.

استاندار بوشهر همچنین از پروژهای سالن نیمه تمام اجتماعات شهرداری و بیمارستان ۱۷ شهریور در دست ساخت شهر برازجان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول