اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

فرد هتاک قاتل نیروهای مدافع امنیت بازداشت شد

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: فردی که در حین دستگیری عامل شهدای مدافعان امنیت، به وی هتاکی و فحاشی کرده بود، شناسایی شد.

فرد هتاک قاتل نیروهای مدافع امنیت بازداشت شد

سرهنگ فرزاد یاسمی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اعلام خبر دستگیری فرد هتاک به عامل شهدای مدافعان امنیت، گفت: رعایت حقوق شهروندی و حقوق متهمان اساس ماموریت‌های پلیس است بنابراین فردی که در حین دستگیری عامل شهدای مدافعان امنیت، به وی هتاکی و فحاشی کرده بود، شناسایی شد.

وی  با بیان اینکه طی چند روز گذشته کلیپی از دستگیری عامل شهادت مدافعان امنیت، در فضای مجازی منتشر شد که با اقدامات فنی و تخصصی فرد هتاک شناسایی و دستگیر شد، اضافه کرد: این فرد یکی از شهروندان عادی بوده که در جریان عملیات دستگیری قاتل فراری، در کنار نیروهای انتظامی خود را به معرکه رسانده بود و در حین دستگیری ضارب، از صحنه دستگیری فیلم برداری و نسبت به فرد ضارب فحاشی و اهانت کرده بود، لذا هیچگونه ارتباطی با نیروی انتظامی ندارد.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اخلاق محوری و رعایت حقوق شهروندی اساس و لازمه ماموریت‌های پلیس است، گفت: پلیس جامعه اسلامی نسبت به رعایت حقوق شهروندی و حقوق متهمان مقید بوده و برای موفقیت در انجام ماموریت‌های خود به حقوق مردم توجه ویژه‌ای دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه، متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، ادامه داد: هرگونه هتاکی و فحاشی در فضای حقیقی و مجازی پیگرد قانونی داشته و پلیس با چنین افرادی برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول