اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کمک یکصد میلیون تومانی یک خیر در ملایر/ ۸ هزار حامی از ایتام حمایت می‌کنند

مدیر کمیته امداد ملایر از کمک یکصد میلیون تومانی یکی از خیران شهرستان برای تهیه یکصد دستگاه آبگرمکن برای خانواده‌های خبر داد و گفت: این خیر چند سال است ۱۶ کودک یتیم را زیر پوشش دارد.

کمک یکصد میلیون تومانی یک خیر در ملایر/ ۸ هزار حامی از ایتام حمایت می‌کنند

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر ظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۹۴۵ کودک یتیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۷۲۲ کودک یتیم و یک‌هزار و ۲۲۳ کودک طرح محسنین هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸ هزار و ۲۰۰ حامی کودک یتیم و طرح محسنین ملایر را حمایت می‌کنند افزود: از ابتدای امسال تاکنون حامیان بیش از ۸ میلیارد تومان و ۷۰ میلیون تومان به ایتام و محسنین کمک کرده‌‌اند.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به رشد کمک حامیان ملایری به ایتام در سال جاری تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد از کمک‌های حامیان به ایتام به صورت نقدی بوده که به حساب این ایتام و کودکان از طرح محسنین واریز شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر از نظر جذب و تعداد حامیان در استان همدان رتبه برتر را دارد و حوزه حامیان در استان بیشترین درآمد با ۲۳ درصد مربوط به شهرستان ملایر است افزود: این حامیان از شهرهای مختلف کشور و همچنین شهرستان ملایر هستند.

کرمی‌مقدم با اشاره به پویش جذب حامیان از آبان ماه سال ۹۸ تاکنون اظهار کرد: سهمیه شهرستان از جذب حامیان در ابتدای پویش ۶ هزار نفر بود که بعد از آن سهمیه به ۱۲ هزار نفر افزایش یافت که تاکنون ۳ هزار حامی جذب شده‌‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میانگین حامیان ایتام چهار تا پنج نفر است گفت: از نظر حامی‌یابی کودکان طرح محسنین نیازمند حامی هستند، در حال حاضر نیز  پرداخت کمک‌های حامیان برای ایتام به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه مبالغ نقدی با شماره کارت اعلام شده به حامی به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود بر کمک و جذب بیشتر حامیان در حمایت از کودکان یتیم و کودکان طرح محسنین تاکید کرد.

وی در پایان از کمک یکصد میلیون تومانی یکی از خیران شهرستان طی هفته گذشته برای تهیه یکصد دستگاه آبگرمکن برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد خبر داد و خاطرنشان کرد: این خیر چند سال است ۱۶ کودک یتیم رابه عنوان حامی ایتام زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول