اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

لایحه ادغام دو معاونت شهرداری تهران روی میز شورای شهری ها

لایحه «ادغام دو معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» فردا در صحن شورای شهر تهران بررسی می شود.

لایحه ادغام دو معاونت شهرداری تهران روی میز شورای شهری ها

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، دویست و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورا فردا یکشنبه 17 اسفند 1399 از ساعت 8:45 تا 12 در محل تالار شورا برگزار می شود.

در آغاز این جلسه ادامه بررسی لایحه «ادغام دو معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» در ادامه جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سپس لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه‌های 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‌های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‎های شهرداری تهران» و بررسی یک‌فوریت «مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات احداث پروژه‎ های واقع در منطقه 8 و پل باغ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی واقع در منطقه 2 شهرداری تهران» موردبررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین بررسی یک‌فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «معرفی 23 نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به‌عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب» و بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه رایگان خدمات مجموعه‎ های ورزشی تحت تملک شهرداری تهران، عدالت استخدامی و منوط کردن هرگونه صدور پروانه و گواهی ساختمانی به رعایت ضوابط مناسب‌سازی در راستای ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت» در این جلسه صورت می‎ گیرد.

در ادامه طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی» و لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» و در ادامه آن نیز لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» بررسی می‎ شوند.

در پایان نیز بررسی دو صورت‌جلسه پنجاه و نهم و شصتم نام‌گذاری و برگزاری مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه و بررسی طرح «الحاق یک تبصره به ماده 34 آیین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر تهران» انجام می‎ گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول