اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

برنامه «عشق کتاب» برای دوستداران کتاب پخش می شود

برنامه رادیویی «عشق کتاب» با هدف معرفی کتاب های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب و قلمروی آنتن رادیو سلامت می رود.

برنامه «عشق کتاب» برای دوستداران کتاب پخش می شود

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه رادیویی «عشق کتاب» در قالب آیتم های متنوع روزهای یکشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو سلامت روی آنتن می رود.

لعیا باستانی، مدیر گروه بهداشت و روان رادیو سلامت در این باره به خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس می گوید: برنامه عشق کتاب برای دوستداران کتاب روانه آنتن رادیو سلامت می شود و با هدف معرفی کتاب های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب و قلم با هدف ترویج کتابخوانی پخش می شود.

وی ادامه می دهد: این برنامه شامل آیتم های متنوع است. آیتم کتاب امروز به معرفی کتاب های حوزه روانشناسی اختصاص دارد. همچنین آیتم کتاب تاز هم در قالب گفت و گو با مروجان کتابخوانی و کتابخوان ها پخش می شود. برنامه عشق کتاب روزهای یکشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود و روز یکشنبه 17 اسفند ماه به معرفی کتاب سودای خوش اختصاص دارد که نویسنده کتاب دکتر نیما قربانی است. با فرزانه سکوتی نویسنده و مترجم هم گپ و گفت خواهیم داشت.

سارا شریفی تهیه کننده و دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است و در معرفی کتاب آمده است: شاه عاشق، کنیزک غافل، طبیب شافی، و زرگر عاجز چهار جاذبه زندگی انسانی اند که در داستان نخست مثنوی مولانا به تصویر کشیده شده اند. چهار شخصیت بارز و شاخص که هریک بازی زندگی را به سویی و کویی می برند. در کتاب حاضر این چهار شخصیت به همراه یک مرد مدرن حرکت آدم ها در جاده مهرورزی را به نمایش می گذارند و نقد حال همه آدم ها می کنند. از جهان عین تا جهان ذهن و تمایز و ارتباط آنها با یکدیگر، از مراد و آداب مهرورزی تا معنای تقدیر و تسلیم و تکلیف، از فرایند کاوش مدرن ناهشیاری آدم ها تا کامروایی دل و نفس آدم ها در جهانی اسطوره ای در جهت شفا و هلاک، همگی بر محور این پنج شخصیت پرداخته و پیموده شده اند. زندگی ما به دست کدامیک در حال چرخش و جهش است؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول