اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

راهنمای انتخاب بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی

تسلط به زبان انگلیسی، در دنیایی که امروزه ما با آن سر و کار داریم، به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است.

راهنمای انتخاب بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی

ضرورت دانستن زبان انگلیسی، در دنیای مدرن و جهانی امروز، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. دیگر مثل گذشته، یک مزیت و امتیاز محسوب نمی‌شود، بلکه مهارتی واجب است که داشتن آن برای هر کسی، با هر سمت شغلی و هر جایگاهی، لازم و ضروری است. شاید شما هم مثل خیلی‌های دیگر، هنوز نتوانسته‌اید برای یادگیری زبان انگلیسی، وقت کافی بگذارید و برای برقراری ارتباط با انگلیسی‌زبان‌ها یا انجام کارهایی که به زبان انگلیسی نیاز دارند،‌ مثلاً خواندن مقالات انگلیسی، با مشکل مواجه‌اید. داشتن مشغله‌کاری،‌ گرفتاری‌های شخصی و روزمره، بالا بودن شهریه‌های آموزشگاه‌های زبان و یا زمان‌بر بودن حضور در کلاس و رفت و آمد به کلاس‌‌ها، خصوصاً در شهرهای شلوغ با وجود ترافیک سرسام‌آور، شاید تا این لحظه بهانه‌های شما برای به تعویق انداختن کسب مهارت در زبان انگلیسی باشد. خبر خوب برای شما این است که این روزها، با توسعه‌ی وب‌ سایت‌ها و موسساتی که به صورت آنلاین زبان انگلیسی را تدریس می‌کنند،‌ دیگر این بهانه موجه نیست. اما چطور می‌توان از بین این وب‌ سایت‌ها، بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی را پیدا کرد؟

در این مقاله، قصد داریم یکی از بهترین موسسه‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را بررسی و به شما معرفی کنیم.

پس اگر شما هم مثل خیلی‌های دیگر هنوز نمی‌دانید که بهترین موسسه آموزش زبان انگلیسی در ایران کدام است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی

با توسعه و رونق کسب و کارهای آنلاین، خیلی از ما این روزها بیشتر کارهای روزمره‌مان را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌دهیم. از خریدهای اینترنتی کوچک و بزرگ، سفارش آنلاین غذا و نان و خواروبار گرفته، تا جلسات کاری و تاکسی‌های آنلاین. در دنیایی که انجام بیشتر کارها به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود، آموزشگاه‌های زبان انگلیسی آنلاین هم چند سالی است که در کشورمان شروع به کار کرده‌اند. اما چطور بفهمیم که بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی در میان این وب‌سایت‌ها با توجه به نیاز ما کدام است؟

قبل از اینکه به معرفی یکی از بهترین موسسات آموزش آنلاین زبان انگلیسی بپردازیم، بهتر است شما را با چند مزیت یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین،‌ آشنا کنیم:

هزینه کمتر نسبت به شهریه آموزشگاه‌ها
حذف وقت و هزینه‌ای که بخاطر ایاب و ذهاب به آموزشگاه صرف می‌کنید
انعطاف‌پذیر بودن ساعت‌های آموزش متناسب با برنامه روزانه شما
امکان شرکت در کلاس‌ها در هر از مکانی
امکان انتخاب بهترین استاد زبان از بین صدها استاد منتخب
داشتن پشتیبان آنلاین و پاسخ‌گو
و ...

البته آموزش آنلاین انگلیسی گاهی هم ممکن است معایب و مشکلاتی داشته باشد، اما اگر معایب و مزایای کلاس‌های آنلاین آموزش زبان‌های خارجی را در دو کفه ترازو بگذاریم، قطعاً وزن مزایای آن بیشتر خواهد بود.

 

ویژگی‌های موسسه آنلاین زبان خوب

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که برای شناسایی بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی باید به آن توجه کرد، معتبر بودن و مجرب بودن اساتیدی است که در آن وب سایت مشغول به تدریس هستند. وب سایت آموزش آنلاین زبان تیچستان، اساتیدش را با معیارها و فیلترهای مهارتی خاصی انتخاب می‌کند، بنابراین می‌توانید با خیال راحت، با توجه به زمان و بودجه مورد نظرتان، استادتان را انتخاب کنید.

 یکی دیگر از ویژگی‌های خاص وب سایت تیچستان که انتخاب استاد را برای شما راحت‌تر می‌کند این است که قبل از انتخاب، با دیدن ویدیوی معرفی استاد و خواندن نظرات و امتیازات زبان‌آموزان قبلی می‌توانید انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید.

علاوه برا این بعد از انتخاب استاد، تیچستان به شما این امکان را می‌دهد که یک جلسه به صورت دمو و رایگان با استاد مورد نظر داشته باشید و برای جلسات بعدی بهتر و مطمئن‌تر تصمیم بگیرید.در واقع، بالابودن قدرت انتخاب، یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که برای انتخاب بهترین موسسه آنلاین آموزش زبان انگلیسی، باید به آن دقت کنید.

وب سایت تیچستان این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با هر بودجه‌ای که برای آموزش زبان انگلیسی در نظر دارید و با هر زمانی در طول هفته، بتوانید در کمترین زمان، استاد مورد نظرتان را انتخاب و کلاس آنلاین زبان انگلیسی‌تان را شروع کنید. در واقع کلاس‌هایی که در وب‌سایت تیچستان برای شما به صورت آنلاین برگزار می‌شود، کاملا برای خود شما، متناسب با نیازها و سطح زبان شما، شخصی‌سازی شده است.

کیفیت‌ برگزاری کلاس‌ها در این وب‌سایت به صورت دائم مورد بررسی کارشناسان کنترل کیفی قرار می‌گیرد تا همیشه سطح برگزاری این کلاس‌ها، بالاترین کیفیت را داشته باشد. از جمله مهم‌ترین تعهدات وب‌سایت تیچستان که همواره به آن تاکیید می‌کند، دریافت و بررسی بازخوردهای زبان‌آموزان در مورد اساتید و کیفیت برگزاری کلاس‌هاست.

داشتن تیم پشتیبانی فعال و پاسخ‌گو، یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی است که در هنگام انتخاب وب سایت آموزش زبان انگلیسی باید به آن توجه داشته باشید.تیم پشتیبانی تیچستان، همه روزه، هفت روز هفته، از ساعت 8 صبح تا 12 شب پشتیبان و پاسخ‌گوی شما، هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین، در تمامی مراحل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، شما را راهنمایی و مشکل را رفع نمایند.

پلتفرمی که توسط آن در کلاس آنلاین شرکت می‌کنید هم موضوع بسیار مهم است که باید به آن توجه داشته باشید. با تیچستان، احتیاجی به نصب برنامه‌ یا اپلیکیشن دیگری ندارید و کلاس‌ها از طریق وب سایت تیچستان برگزار می‌شود.

یکی دیگر از مزیت‌های کلاس‌های آنلاین این وب‌سایت این است که کاملاً به صورت تعاملی برگزار می‌شوند و می‌توانید با استاد در طول کلاس، به صورت رو در رو، مکالمه و گفتگو داشته باشید.

ویژگی متمایز دیگری که وب‌سایت تیچستان را نسبت به وب‌سایت‌های دیگر خاص‌تر می‌کند این است که علاوه بر زبان انگلیسی، تقریبا تمام زبان‌های زنده دنیا در این وب‌سایت آموزش داده می‌شود. اگر قصد یادگیری زبان‌هایی خاصی مثل چینی، کره‌ای، روسی، ژاپنی، عربی و ... که در آموزشگاه‌های سنتی به ندرت تدریس می‌شوند را دارید، در وب‌سایت تیچستان، به راحتی می‌توانید از بین اساتید معتبر، فرآیند یادگیری‌تان را شروع کنید.

زبان‌هایی که در وب‌سایت تیچستان، به صورت آنلاین آموزش داده می‌شوند عبارت‌اند از:

انگلیسی
آلمانی
فرانسوی
اسپانیایی
عربی
ترکی استانبولی
چینی
کره‌ای
ژاپنی
روسی

روند ثبت‌نام و انتخاب زبان موردنظر و دیدن لیست استادها هم کاملاً ساده‌ است. امیدواریم دیگر بهانه‌ای برای به تعویق انداختن امر مهم یادگیری و مهارت در زبان انگلیسی نداشته باشید و خواندن این مقاله، توانسته باشد به شما برای انتخاب بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی کمک کرده باشد. جهت آموزش زبان آنلاین می‌توانید به سایت تیچستان مراجعه کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول